AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Har en annen tråd, men ble feil overskrift. Innlegget er rettet mot mulig utroskap. For 4 uker siden var forholdet vårt fint, ingen merkbare rare ting. Vi har levd sammen 10 hele år. Mye kjærlighet i sommer, alktid sagt "elsker deg kjære". Nå de siste r ukene har hatt vært nedlatende, frekk, sur og overseende. Idag sa han at det har vært for mye småting i forholdet som har tært. Jeg har ikke sett problememe i det hele tatt. Jeg mistenker at han har ei dame på si. Han sier han har fått nok av meg. Kan noen fortelle deres situasjon? Dere som har opplevd noen likhetstrekk. Anonymkode: ade27...010
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Han går som en and, kvekker som en and og ser ut som en? Jeg har vært der du er nå og kjenner igjen alle tegnene på utroskap. Vi hadde også vært sammen i mange år. Tyve faktisk. Og jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Ta tak i ørene hans, legg ham ned på sofaen og hold hardt til han har tilstått! Det er mitt råd til deg. Og jeg heier på deg. Anonymkode: 3da7c...b0f 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Jeg anbefaler at du begynner å forholde deg helt kald og kjølig mot ham, mens du begynner å pakke ned litt ting - enten hans eller dine, alt ettersom hvem som bør flytte ut. Hvis han spør hva som skjer sier du bare «jeg vet» og «nok er nok». Ingenting annet. Ikke kjeft eller skrik eller hyl eller diskuter, bare kort og enkelt. Anonymkode: 739a4...3d9 13
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler at du begynner å forholde deg helt kald og kjølig mot ham, mens du begynner å pakke ned litt ting - enten hans eller dine, alt ettersom hvem som bør flytte ut. Hvis han spør hva som skjer sier du bare «jeg vet» og «nok er nok». Ingenting annet. Ikke kjeft eller skrik eller hyl eller diskuter, bare kort og enkelt. Anonymkode: 739a4...3d9 Jeg har latet som ingenting i 3 uker. Han begynte idag å ramse opp en masse negative ting om meg. Han var såå lei, så lei at det hadde gått for langt. Merkelig jeg ikke har fått inntrykk av dette tidligere? Han sier jeg burde ha sett det. Nei, jeg har ikke sett det. Hvem er denne damen? Hun sitter vel og venter og venter. Håper alt går i grus. 😭 Anonymkode: ade27...010 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han går som en and, kvekker som en and og ser ut som en? Jeg har vært der du er nå og kjenner igjen alle tegnene på utroskap. Vi hadde også vært sammen i mange år. Tyve faktisk. Og jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Ta tak i ørene hans, legg ham ned på sofaen og hold hardt til han har tilstått! Det er mitt råd til deg. Og jeg heier på deg. Anonymkode: 3da7c...b0f Takk. Huff, dette er sårt og vondt. Samtidig så fortjener jeg ( og du) bedre. Tok det lang tid før du kom over det? Anonymkode: ade27...010 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Huff, dette er sårt og vondt. Samtidig så fortjener jeg ( og du) bedre. Tok det lang tid før du kom over det? Anonymkode: ade27...010 Ja, tror ikke jeg er helt over det ennå, men jeg lever godt med det den dag i dag. Men som du sier, det var fryktelig tøft å komme gjennom all skiten, samtidig må jeg si at vi aldri har hatt det så bra som nå etter å ha kommet gjennom dette sammen. Alt kommer an på hva dere ønsker for felles framtid. Anonymkode: 3da7c...b0f 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Min personlige erfaring ts er at når man først får en slik magefølelse som det du beskriver, så bruker den å stemme. Dessverre. Anonymkode: 4b29b...41d 6
MaestroR Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler at du begynner å forholde deg helt kald og kjølig mot ham, mens du begynner å pakke ned litt ting - enten hans eller dine, alt ettersom hvem som bør flytte ut. Hvis han spør hva som skjer sier du bare «jeg vet» og «nok er nok». Ingenting annet. Ikke kjeft eller skrik eller hyl eller diskuter, bare kort og enkelt. Anonymkode: 739a4...3d9 Tiltredes 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 Uansett om han er utro eller ikke, så vil han jo ikke ha deg lenger. Om han ikke har guts til å slå opp selv, så får du gjøre det! Du skal vel ikke være med en som behandler deg dårlig og er lei av deg? Anonymkode: 42498...aff 4
Rosatoast Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har latet som ingenting i 3 uker. Han begynte idag å ramse opp en masse negative ting om meg. Han var såå lei, så lei at det hadde gått for langt. Merkelig jeg ikke har fått inntrykk av dette tidligere? Han sier jeg burde ha sett det. Nei, jeg har ikke sett det. Hvem er denne damen? Hun sitter vel og venter og venter. Håper alt går i grus. 😭 Anonymkode: ade27...010 Vel, mulig det ikke er en dame - men at du faktisk er problemet. Har det ikke falt deg inn kanskje? Han virker jo svært misfornøyd. Hvordan har sexlivet deres vært, og samlivet generelt? Det du beskriver i Hi er for meg bare ord, skjønner du. Og ord det kan alle si 8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 38 minutter siden, Rosatoast skrev: Vel, mulig det ikke er en dame - men at du faktisk er problemet. Har det ikke falt deg inn kanskje? Han virker jo svært misfornøyd. Hvordan har sexlivet deres vært, og samlivet generelt? Det du beskriver i Hi er for meg bare ord, skjønner du. Og ord det kan alle si Tenker litt det samme. Hvorfor skulle han blitt så opptatt av deg og tidligere tider, hvis han har en annen? Høres mer ut som depresjon eller noe annet rart. Eller misnøye med forholdet. Anonymkode: 915bb...2af
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #12 Skrevet 7. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en annen tråd, men ble feil overskrift. Innlegget er rettet mot mulig utroskap. For 4 uker siden var forholdet vårt fint, ingen merkbare rare ting. Vi har levd sammen 10 hele år. Mye kjærlighet i sommer, alktid sagt "elsker deg kjære". Nå de siste r ukene har hatt vært nedlatende, frekk, sur og overseende. Idag sa han at det har vært for mye småting i forholdet som har tært. Jeg har ikke sett problememe i det hele tatt. Jeg mistenker at han har ei dame på si. Han sier han har fått nok av meg. Kan noen fortelle deres situasjon? Dere som har opplevd noen likhetstrekk. Anonymkode: ade27...010 Hvor gamle er dere? Har dere barn sammen? Anonymkode: 99e41...f17
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #13 Skrevet 7. november 2020 5 hours ago, Rosatoast said: Vel, mulig det ikke er en dame - men at du faktisk er problemet. Har det ikke falt deg inn kanskje? Han virker jo svært misfornøyd. Hvordan har sexlivet deres vært, og samlivet generelt? Det du beskriver i Hi er for meg bare ord, skjønner du. Og ord det kan alle si Godt poeng og gode spørsmål Anonymkode: 739a4...3d9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #14 Skrevet 7. november 2020 Spør om dere skal gå i parterapi så dere kan få hjelp med å fikse deg. Hvis han ikke vil er det en annen, da får han ha baller til å si det. Anonymkode: 3bb73...5bb 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #15 Skrevet 7. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har latet som ingenting i 3 uker. Han begynte idag å ramse opp en masse negative ting om meg. Han var såå lei, så lei at det hadde gått for langt. Merkelig jeg ikke har fått inntrykk av dette tidligere? Han sier jeg burde ha sett det. Nei, jeg har ikke sett det. Hvem er denne damen? Hun sitter vel og venter og venter. Håper alt går i grus. 😭 Anonymkode: ade27...010 Har du spurt han om HVA som er feil i deres forhold? han må jo si hva de tingene som tærer på foholdet er... Anonymkode: d7f56...96b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #16 Skrevet 7. november 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en annen tråd, men ble feil overskrift. Innlegget er rettet mot mulig utroskap. For 4 uker siden var forholdet vårt fint, ingen merkbare rare ting. Vi har levd sammen 10 hele år. Mye kjærlighet i sommer, alktid sagt "elsker deg kjære". Nå de siste r ukene har hatt vært nedlatende, frekk, sur og overseende. Idag sa han at det har vært for mye småting i forholdet som har tært. Jeg har ikke sett problememe i det hele tatt. Jeg mistenker at han har ei dame på si. Han sier han har fått nok av meg. Kan noen fortelle deres situasjon? Dere som har opplevd noen likhetstrekk. Anonymkode: ade27...010 Jeg skjønner ikke hvorfor du automatisk tror det ligger utroskap i dette? Slik jeg ser det så tenker jeg at han prøver å få deg til å snakke om det som er problemet i deres forhold, men at du rett og slett er helt blind på det punktet. Snakk med han om HVA er galt i forholdet deres. Spør hvorfor han er lei. SPØR! Anonymkode: d7f56...96b 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 På 6.11.2020 den 23.49, AnonymBruker skrev: Jeg har latet som ingenting i 3 uker. Han begynte idag å ramse opp en masse negative ting om meg. Han var såå lei, så lei at det hadde gått for langt. Merkelig jeg ikke har fått inntrykk av dette tidligere? Han sier jeg burde ha sett det. Nei, jeg har ikke sett det. Hvem er denne damen? Hun sitter vel og venter og venter. Håper alt går i grus. 😭 Anonymkode: ade27...010 Det er helt typisk for utro folk at de finner på en masse negativt om partneren for å unnskylde det de selv er involvert i. Da kan han ramse opp alt dette negative i den velkjente elskerinnetalen, slik at hun får høre hvor fælt han har det hjemme... Elskerinnene sluker jo dette rått. Så kan de trøste den dårlige samvittigheten sin (om de har samvittighet) med hvor fælt menneske kona er. I tillegg kan han drive deg mot å ta valget om å gå. Da er det du som blir syndebukken som forlater familien, og ikke ham. Legg en plan for hvordan du skal avsløre ham/dem. Anonymkode: f05fb...efa 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er helt typisk for utro folk at de finner på en masse negativt om partneren for å unnskylde det de selv er involvert i. Da kan han ramse opp alt dette negative i den velkjente elskerinnetalen, slik at hun får høre hvor fælt han har det hjemme... Elskerinnene sluker jo dette rått. Så kan de trøste den dårlige samvittigheten sin (om de har samvittighet) med hvor fælt menneske kona er. I tillegg kan han drive deg mot å ta valget om å gå. Da er det du som blir syndebukken som forlater familien, og ikke ham. Legg en plan for hvordan du skal avsløre ham/dem. Anonymkode: f05fb...efa Er også typisk for sånne som kjæresten til TS at de klager og er negative når man har det vanskelig og vil at partneren skal spørre hva som er galt. Virker ikke som TS ser kjæresten sin, at hun tenker kun på seg selv. Ts burde spørre og grave om hvorfor kjæresten hennes er lei og hva som er galt og hvorfor han er som han er istedetfor å tenke at det er utroskap det ligger i. Anonymkode: d7f56...96b
Apis Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 Tenker umiddelbart at det kan være to ting, enten så lager han en unnskyldning med å blame alt på partner, evt så er det ting i forholdet han genuint er misfornøyd med 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er også typisk for sånne som kjæresten til TS at de klager og er negative når man har det vanskelig og vil at partneren skal spørre hva som er galt. Virker ikke som TS ser kjæresten sin, at hun tenker kun på seg selv. Ts burde spørre og grave om hvorfor kjæresten hennes er lei og hva som er galt og hvorfor han er som han er istedetfor å tenke at det er utroskap det ligger i. Anonymkode: d7f56...96b Men hva gjør kjæresten til TS? Han kritiserer henne plutselig for alt mulig (som etter sigende var i sin skjønneste orden for bare fire uker siden), han ser ikke sin rolle i forholdet deres, men skylder kun på henne. Det er lite konstruktivt hvis du er interessert i å få i gang en dialog, og ønsker å jobbe for forholdet. TS bør selvsagt snakke med samboeren sin, men han legger opp til dårlig stemning og virker kun interessert i å kvitte seg med henne, derfor får jeg inntrykk av at det ligger noe bak. Anonymkode: f05fb...efa 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå