Gå til innhold

Bobler i badekaret?


lilles

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om noen av dere der ute kan fortelle litt om boblebadekarene deres blir brukt?

Vi skal bygge om og utvide hele badet, så kostnadene er store allerede... Men badekar vil vi ha, og fabrikatet er bestemt. Vi har vurdert fram og tilbake hele tiden på bobler eller ei, men har mest lyst på MED, da. Samtidig er det noen tusenlapper å spare på å velge uten. Mannen lurer på om bobler i badekaret vil være det han kaller et "trimsykkel-fenomen", altså mye brukt i starten og heller lite brukt etter en tid... :roll:

Har dere vannmassaje? Luftmassasje? Eller begge deler? Hva forslår dere? Håper at noen vil fortelle litt!

Stor hilsen

"trimsyklisten" lilles :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leide hus med boblebad i ett år, og brukte det to ganger :rodme:

Men så foretrekker jeg dusj, jeg liker ikke så godt å bade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeelsker å bade i badekar. Foreldrene mine byttet nylig ut sitt vanlige badekar med et med vannmassasje(tror jeg det er). Jeg liker ikke det nye badekaret først og fremst fordi det ikke går an å fylle det helt opp. Det er en ventil der vannet renner ut når det er ca 10 cm igjen til kanten. Ikke bra! I tillegg er det nye karet mindre enn det gamle, og massasjen er bare så som så. Skulle jeg ha satt inn badekar ville jeg ha valgt en vanlig et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før vi begynte å bygge spurte jeg noen venner med boblekar om det samme...svaret var at joda...ene sønnen hadde brukt det en del.

Hvis man velger å installere boblekar....så er det litt viktig hvordan type kar man velger. Jeg kan ikke nok om det.....men det er en type boblekar som visstnok har lett for å lukte pga. at det samler seg bakterier. Dette kjenner du muligens til....hvis ikke kan jeg sjekke det med mannen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Vi gikk for boblekar med luft- og vannmassasje da vi kjøpte nytt hus. Angrer ikke!

Vi elsker å bade begge to, så klart vi ikke har tid til det hver dag, men det er deilig når vi kan.

En ting har vi oppdaga: Vannet blir veldig fort kaldt når vi setter på luft, men hvis vi bare bruker vannmassasjen så holder det temperaturen helt greit.

Tenk noe så deilig som et varmt bad med masse bobler og en god kopp med noe varmt å drikke når det regner vannrett ute :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg har vanlig badekar, men kjenner ganske mange som har diverse boble-funskjoner i sine kar, og har inntrykk av at det blir svært lite brukt. Men hvis dere syns det er deilig og dere har råd, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har boblebad og bruker det tilnærmet aldri. Ungene bruker det som vanlig badekar. Bortkastete penger for vår del!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at mange tror boblebad er noe helt utrolig fantastisk som vil gi full kroppsmassasje og fjerne alle spor av stress i kroppen. For min del er et bad i vanlig badekar vel så bra, det er stille og rolig, du kan bruke badeoljer og skum, lese bøker og høre på musikk. Boblebad bråker, og etter en stund lukter det også. Massasjen er helt ok, ikke mer. Gå for vanlig badekar og bruk pengene du sparer på luksuriøse håndklær, badeoljer, salt og skum og gode bøker. Myye mer avslappende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at mange tror boblebad er noe helt utrolig fantastisk som vil gi full kroppsmassasje og fjerne alle spor av stress i kroppen. For min del er et bad i vanlig badekar vel så bra, det er stille og rolig, du kan bruke badeoljer og skum, lese bøker og høre på musikk. Boblebad bråker, og etter en stund lukter det også. Massasjen er helt ok, ikke mer. Gå for vanlig badekar og bruk pengene du sparer på luksuriøse håndklær, badeoljer, salt og skum og gode bøker. Myye mer avslappende.

Jeg er helt enig!

Jeg kobler ofte av i badekaret med en bok, ett glass vin og telys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...