Gå til innhold

Beste vibrator under penetrering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 30 år kom kun kommer av kraftig klitorisstmuli og penetrering fra rabbit-vibrator. Fingring eller andre vibratorer har ikke fingert. 
Har dere noen forslag til en kraftig klitorisvibrator man kan bruke sammen med partner, under penetrering? 

Anonymkode: 16740...f49

Skrevet

Jeg har fått denne i gave fra kjæreste ❤️ jeg leste vurderinger og de var kjempegode. Vi pleier å bruke det litt annerledes for jeg liker stimulasjon like under clitoris. På denne måten er jeg kjempe fornøyd og vibratoren er helt superb. 

Kjæreste kjøpte den  her: https://voksenleketoy.no/products/satisfyer-pro-2-upgrade-version

Jeg ser at de har også bunny-vibratorer blant annet. Plusss, de har nipple-covers. Åhi Åhi, han blir helt sprø når han oppdager at jeg har dem på under klærne mine 🤣🤣🤣 

Kos dere masse med hot-leker!

❤❤       ❤❤      ❤❤

Anonymkode: 9594e...592

• Liker 1
Skrevet

Har også den det linkes til over her, den er absolutt verdt pengene! Mye billigere da på sinful.no ;)  Fin å bruke både alene og sammen.

Anonymkode: 6b218...008

Skrevet

Womanizer da?

Anonymkode: 79885...74c

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Womanizer da?

Anonymkode: 79885...74c

Samme prinsipp som satisfyer pro 2, men dyrere og kanskje bedre, noen som kan svare på det? 

Anonymkode: 44601...2d5

Skrevet

Womanizer/Satisfyer er vel strengt tatt ikke vibratorer i vanlig betydning, da de bruker vakuum. Kona bruker We-Vibe Touch, som er liten og således grei å bruke under samleie. Samtidig er den rimelig kraftig. Men hvis du trenger virkelig kraftig stimulering, så skal magic wand være bra. Det er hitachi som har originalen, men det skal være mange gode kopier. F.eks.Doxy. Dette skal så vidt jeg har skjønt være skikkelige "power tools", både når det gjelder størrelse, lyd og kraft. Mulig de kan bli litt vel store til bruk ved samleie. 

• Liker 1
Skrevet

Hva med ingenting? Ta pause og få førligheten tilbake. Dere ødelegger jo muligheten til å få orgasme på naturlig måte. Må være trist å måtte bruke høytrykksmaskiner på klitten hver gang...

Beste er naturlig slikking og fingring.

Anonymkode: 51563...92f

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er en kvinne på 30 år kom kun kommer av kraftig klitorisstmuli og penetrering fra rabbit-vibrator. Fingring eller andre vibratorer har ikke fingert. 
Har dere noen forslag til en kraftig klitorisvibrator man kan bruke sammen med partner, under penetrering? 

Anonymkode: 16740...f49

Dama har to hun bytter på å bruke på klitoris. Womanizer(som bruker pulserende vakuum) og 'Fun Black Line Big Boss vibrator'(vi har en eldre modell men den vibrerer kraftig). Typisk så tar vi frem leketøyene etter at vi har hatt 5-10-15min med sex, så løfter jeg overkroppen mens jeg fortsatt er inne i henne mens hun bruker leketøy på klitten. Hun trenger nok ikke like hard klitoris-stimuli som deg for vi klarer også å få henne til å komme med at en av oss bruker fingeren .Det er bare enklere/raskere med hjelpemiddel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...