Gå til innhold

Hvordan fortelle at jeg røyker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å røyke og synes det er så vanskelig å skulle si det til mamma og pappa:( Hvordan fortalte dere som røyker/har røykt det? Synes det er så utrolig vanskelig:/ Men det begynner å bli slitsomt å smugrøyke, er lei av det og lei av å altfor ofte ha røyksug.

Anonymkode: ef16c...d7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å røyke og synes det er så vanskelig å skulle si det til mamma og pappa:( Hvordan fortalte dere som røyker/har røykt det? Synes det er så utrolig vanskelig:/ Men det begynner å bli slitsomt å smugrøyke, er lei av det og lei av å altfor ofte ha røyksug.

Hvor gammel er du og bor du hjemme?

Anonymkode: ef685...954

• Liker 2
Skrevet

De merker jo det rimelig kjapt om du ikke setter deg selv i røykekarantene før du kommer hjem. 

Anonymkode: 7cc0a...5a9

• Liker 2
Skrevet

Du lukter nok greit røyk lenge etter du har røyk. Hjelper ikke å gjør det i smug, så de vet det nok allerede.
Prøv å slutt, dyr og farlig uvane.

Anonymkode: 54545...dbc

• Liker 16
Skrevet

Hvordan jeg fortalte det? Det slapp jeg, du. For mamma oppdaget det fra første sigarett.  Folk som ikke røyker selv, lukter det med én gang. 

• Liker 10
Skrevet

Hvis du har smugrøykt en stund, så har de nok luktet det for lenge siden.

• Liker 3
Skrevet

tenk at i dagens informasjonsamfunn og med tilgang på tusenvis av artikler om hvor farlig røyking er, så finnes det altså folk som frivillig røyker. facepalm....

Anonymkode: 43c82...420

• Liker 29
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

tenk at i dagens informasjonsamfunn og med tilgang på tusenvis av artikler om hvor farlig røyking er, så finnes det altså folk som frivillig røyker. facepalm....

Samme tanker jeg får når jeg ser feite folk.

Anonymkode: eb295...69a

• Liker 13
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du og bor du hjemme?

Anonymkode: ef685...954

Jeg er 19, bor ikke hjemme, men bare 100m borti gaten for de:/

Skrevet

Jeg er 19, bor ikke hjemme, men bare 100m borti gaten for de:/

De vet det nok allerede.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Flamme skrev:

De vet det nok allerede.

Nei de vet det nok ikke, er egentlig ingen som vet det. Røyker bare i smug når jeg er alene.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes utrolig mange dumme ting å gjøre, sånn vil det alltid være. Jeg røyker og tar hensyn til alle rundt meg, også får det bare være farlig for meg. Facepalm av folk som hele tiden skal minne oss røykere på at det er farlig også.

• Liker 6
Skrevet

Så lenge du er over 18 har de ingenting med det å gjøre. Dumt valg ja, men din kropp og penger.

Anonymkode: e26d4...b1d

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, heletv skrev:

Finnes utrolig mange dumme ting å gjøre, sånn vil det alltid være. Jeg røyker og tar hensyn til alle rundt meg, også får det bare være farlig for meg. Facepalm av folk som hele tiden skal minne oss røykere på at det er farlig også.

Ja utrolig unødvendig, ja det er farlig men det er mye som er farlig. Og jeg synes det er farlig godt med røyk!

• Liker 3
Skrevet

Så lenge du er over 18 har de ingenting med det å gjøre. Dumt valg ja, men din kropp og penger.

Vet det men det kommer til å skuffe dem, og jeg sliter med å få tatt steget å fortelle det/la de få vite det! Hadde de visst det hadde det vært perfekt...

Skrevet

"Hei mamma og pappa. Beklager at jeg må fortelle dere dette, datteren deres er skikkelig dust. Jeg har derfor begynt å ødelegge meg selv sakte men sikkert, mens jeg spyler ned penger i do. I mellomtiden stinker jeg skikkelig dritt, men det er greit fordi røyk smaker jo godt."

Anonymkode: e557b...ed8

• Liker 16
Skrevet

Du trenger ikke å si noe som helst. Hvis de spør, så sier du bare ja. De lukter jo det på det med mindre de røyker selv. 

Anonymkode: e06cb...180

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja utrolig unødvendig, ja det er farlig men det er mye som er farlig. Og jeg synes det er farlig godt med røyk!

Nesten ingenting folk flest gjør i dagens samfunn er farligere enn røyking.

Anonymkode: 7af8a...4c2

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet det men det kommer til å skuffe dem, og jeg sliter med å få tatt steget å fortelle det/la de få vite det! Hadde de visst det hadde det vært perfekt...

De har nok merket det og nevner det ikke..  Jeg kan lukte en røyker med engang. Selv hvor mye tyggis eller parfyme man bruker 😛

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei de vet det nok ikke, er egentlig ingen som vet det. Røyker bare i smug når jeg er alene.

Da tar du deg en røyk rett før du skal på besøk. Da kommer de til å kjenne det og spørre om du har begynt å røyke. Da kan du svare ja.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...