Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hva synes dere om merket stormberg? Er dette turklær av god kvalitet eller bare dritt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje litt under midten på kvaliteten og kan ha litt snodig passform. 

Anonymkode: 05529...c2e

Skrevet

Jeg er fornøyd med de klærne jeg har fra stormberg. Kvalitetsmessig har de fleste av klærne holdt i mange år med hyppig bruk. 

Skrevet

Kvalitet er stort sett bra, men jeg er enig i at passformen kan være rar. 

• Liker 2
Skrevet

Veldig rar passform ofte, særlig til dame. Synes de holder lenge før de blir ødelagte, men at klærne i fleece og softshell fort blir nuppete og stygge. 

Skrevet
8 timer siden, Suma skrev:

Jeg er fornøyd med de klærne jeg har fra stormberg. Kvalitetsmessig har de fleste av klærne holdt i mange år med hyppig bruk. 

Enig. Og det som ikke har holdt, har jeg fått pengene igjen for. 

Anonymkode: 3e965...58c

Skrevet

Stormberg har rimelige produkter, vil anta at det er mye for pengene.

Skrevet

Jeg liker klær fra Stormberg. Veldig pluss at de også finnes i store størrelser.

Skrevet

Syntes Stormberg har god kvalitet. Har kjøpt mye uteklær og jakker derfra og er hovedsaklig fornøyd med alt. Jakka kjøpte jeg for to år siden og bruker fortsatt. Har faktisk den på meg akkurat nå! Sammen med Stormberg turbuksa mi.

Skrevet

Noe er helt ok av det jeg har hatt selv. Ungene sitt har jeg vært stort sett fornøyd med. Men litt rar passform på enkelte plagg. 

Ellers så synes jeg at det er supert at de har pant på klærne. Verdien på klærne står på vaske lappene. Og planten får du om det er flekker og hull også. 

Skrevet

Jeg har såkalt feminine former, timeglass med smal midje, brede hofter og rikelig med rumpe, og bredere skuldre. Passformen til stormberg er helt håpløs til meg, både i jakker og i bukser. 

Buksene er alt for store i midjen, og alt for trange over hoftene, uansett. Jakkene som passer over skuldre og pupper henger som telt. 

Anonymkode: b7650...b3f

• Liker 1
Skrevet

Synes det er topp! Her i huset har vi boxere, truser, ullundertøy, fleece og yttertøy. Fornøyd med alt, eneste er at ullundertøyet nupper fort, men det gjør det fra andre merker og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...