Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre dager siden så var jeg kvalm om kvelden, har vært litt «lett kvalm» de siste dagene, og blir flest uvel om noen snakker om noe ekkelt eller gjør noe ekkelt. Jeg har også vært ekstremt hard i magen spesielt i dag..

Fikk også skyggestrek på en test for tre dager siden. Så da bare lurer jeg på om noen har samme erfaring! Jeg håperhåper at det er en spire i magen❤️ Kan legge ved bilde av testen.. må legge godvilja til men...

FB5748A0-55E8-4AB0-978E-6FF1F25FD536.jpeg

Anonymkode: 06f00...e34

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

For tre dager siden så var jeg kvalm om kvelden, har vært litt «lett kvalm» de siste dagene, og blir flest uvel om noen snakker om noe ekkelt eller gjør noe ekkelt. Jeg har også vært ekstremt hard i magen spesielt i dag..

Fikk også skyggestrek på en test for tre dager siden. Så da bare lurer jeg på om noen har samme erfaring! Jeg håperhåper at det er en spire i magen❤️ Kan legge ved bilde av testen.. må legge godvilja til men...

FB5748A0-55E8-4AB0-978E-6FF1F25FD536.jpeg

Altså jeg tror jeg ser en svak strek der!!

Anonymkode: 2e2e7...d0b

Skrevet

Ah, ta ny test asap! 🤩 Kan se ut som det er spire 🤞🤞

Skrevet

Tok en tidligere idag fra rfsu, den var hvit..tok den etter å ha drukket litt vann og ikke første jeg gjorde når jeg våknet..Men den clearblue testen som er på bilde er jo tidlig test fra morgenurin😅 så sikkert forskjellig sensitivitet muligens! Kanskje jeg skal ta en clearblue imorgen tidlig🙈

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok en tidligere idag fra rfsu, den var hvit..tok den etter å ha drukket litt vann og ikke første jeg gjorde når jeg våknet..Men den clearblue testen som er på bilde er jo tidlig test fra morgenurin😅 så sikkert forskjellig sensitivitet muligens! Kanskje jeg skal ta en clearblue imorgen tidlig🙈

RFSU har sånne streker som tar årevis å komme. Du må heller bestille babyplan på billige-tester.com
Babyplan

Anonymkode: ea311...5be

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

RFSU har sånne streker som tar årevis å komme. Du må heller bestille babyplan på billige-tester.com
Babyplan

Anonymkode: ea311...5be

Takk! Bestilte der nå :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...