AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 For tre dager siden så var jeg kvalm om kvelden, har vært litt «lett kvalm» de siste dagene, og blir flest uvel om noen snakker om noe ekkelt eller gjør noe ekkelt. Jeg har også vært ekstremt hard i magen spesielt i dag.. Fikk også skyggestrek på en test for tre dager siden. Så da bare lurer jeg på om noen har samme erfaring! Jeg håperhåper at det er en spire i magen❤️ Kan legge ved bilde av testen.. må legge godvilja til men... Anonymkode: 06f00...e34 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: For tre dager siden så var jeg kvalm om kvelden, har vært litt «lett kvalm» de siste dagene, og blir flest uvel om noen snakker om noe ekkelt eller gjør noe ekkelt. Jeg har også vært ekstremt hard i magen spesielt i dag.. Fikk også skyggestrek på en test for tre dager siden. Så da bare lurer jeg på om noen har samme erfaring! Jeg håperhåper at det er en spire i magen❤️ Kan legge ved bilde av testen.. må legge godvilja til men... Anonymkode: 06f00...e34 Altså jeg tror jeg ser en svak strek der!! Anonymkode: 2e2e7...d0b
supernaturalfan Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Ah, ta ny test asap! 🤩 Kan se ut som det er spire 🤞🤞
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Tok en tidligere idag fra rfsu, den var hvit..tok den etter å ha drukket litt vann og ikke første jeg gjorde når jeg våknet..Men den clearblue testen som er på bilde er jo tidlig test fra morgenurin😅 så sikkert forskjellig sensitivitet muligens! Kanskje jeg skal ta en clearblue imorgen tidlig🙈 Anonymkode: 06f00...e34 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok en tidligere idag fra rfsu, den var hvit..tok den etter å ha drukket litt vann og ikke første jeg gjorde når jeg våknet..Men den clearblue testen som er på bilde er jo tidlig test fra morgenurin😅 så sikkert forskjellig sensitivitet muligens! Kanskje jeg skal ta en clearblue imorgen tidlig🙈 Anonymkode: 06f00...e34 RFSU har sånne streker som tar årevis å komme. Du må heller bestille babyplan på billige-tester.com Babyplan Anonymkode: ea311...5be
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: RFSU har sånne streker som tar årevis å komme. Du må heller bestille babyplan på billige-tester.com Babyplan Anonymkode: ea311...5be Takk! Bestilte der nå Anonymkode: 06f00...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå