AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Det er farsdag på søndag og min mann, som er en helt fantastisk far for vår baby, fortjener en oppmerksomhet. Men jeg er usikker på hva jeg skal gjøre, utover standard marsipankake. Hvordan bør jeg markere denne dagen? Anonymkode: 8bc12...97e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Samboeren min elsker import øl, så jeg har noen ganger kjøpt litt spennende øl på gulating:) I fjor bestilte jeg frokost til oss fra morgenlevering, det likte han veldig godt. Ungene teger alltid tegninger. Denne gangen kjøper jeg en skjorte til han:) Første farsdagsgave var en pappakopp:) Anonymkode: 5292a...12b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Vi lå på barsel på farsdagen i fjor, vi løste det enkelt med at han fikk en liten gave og så bestilte vi pizza til middag 😋 Det ble veldig suksess gitt situasjonen! I år blir det kake og en liten oppmerksomhet hjemme. Anonymkode: f16f6...32a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Her trykket vi opp t-skjorte ril meg og body til baby med bilde av pappa som holder baby, med tekst «verdens beste pappa». Kake på sengen, ballonger, og oss kledd i de nye antrekkene våre. Kjempekos med kakefrokost i sengen. Anonymkode: 316c2...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå