inar Skrevet 1. august 2005 #1 Skrevet 1. august 2005 For vi klager jo på mennene her.... Men kan jo snu litt på det Min samboer f eks, er snill, gavmild, tålmodig, veldig god stefar, hjelpsom, omtenksom. Hva med din samboer/mann/kjæreste
Gjest Bellatrix Skrevet 1. august 2005 #2 Skrevet 1. august 2005 Han er supersnill, god og søt. Og litt barsk.
Veslegullet Skrevet 1. august 2005 #3 Skrevet 1. august 2005 normalt er han verdens søteste godeste gutt.... kjempe sjarmerende om han bare vil..
Gjest baby-E Skrevet 2. august 2005 #5 Skrevet 2. august 2005 min sambo er omtenksom, snill, sexy, sjarmerende, hjelpsom, tålmodig (han er jo sammen med vimsa, meg...),er flink til å lage mat...de få gangene han gjøre det. Han er rett og slett verdens beste!
nusta Skrevet 2. august 2005 #7 Skrevet 2. august 2005 ærlig omtenksom gjennomtenkt snill varm hjelpsom står for hva han mener kjekk sexy deilig kan le kan gråte kan argumentere på en ordentlig måte trår aldri på noen med vilje stiller opp medfølende kan snakke om de vanskelige tingene også Nesten for god til å være sann
Lillesøster Skrevet 2. august 2005 #8 Skrevet 2. august 2005 Jeg har aldri klaget på min mann her inne, ikke har jeg hatt grunn til det og ikke har jeg hatt lyst til det om jeg så skulle ha en grunn. :blunke:
PusePine Skrevet 2. august 2005 #9 Skrevet 2. august 2005 Han er den beste gutten i hele verden.. Utrolig sexy Kjempekosete når vi er bare oss to Stolt av å vise meg frem (det er jo bare en herlig følelse..) Elsket av hele familien min (noe jeg synes er kjempeviktig..) Og viktigst av alt.. Han får meg til å føle meg som en gudinne...
Gjest Gitte Skrevet 2. august 2005 #10 Skrevet 2. august 2005 han er: sexy snill omtenksom utrolig morsom kjekk gla i mine venner og min familie (syns det er viktig) elsker småbarn og dyr (også en god kvalitet i mine øyne) ærlig kan stole på han 100% flink til å lage mat (når han først gidder) han har valgt meg han er min sin elsker han jeg
Gjest Spacegirl Skrevet 2. august 2005 #11 Skrevet 2. august 2005 Han er utrolig snill, morsom, til å stole på, intelligent, flink til å lage mat (insisterer faktisk på å få lage middag) og kosete
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 2. august 2005 #12 Skrevet 2. august 2005 Han er arrogant, men på en ålreit måte. Han er morsom. Han strør om seg med alle mulige gaver. Han strør om seg med komplimenter. Han er omtenksom. Han er råkjekk (høy mørk og sånn passe muskuløs). Han er stolt av meg. Han er stolt av seg selv, sine ambisjoner og hva han har fått til. Han er munnrapp, og det gjør han også veldig sexy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå