AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Jeg er en person som Legger på meg fort om jeg ikke trener. Jeg bruker å trene intenst og bra daglig, men nå stenger jo trenigssentrene her jeg bor. Hater å løpe ute da mange biler kjører forbi og jeg får angst av det. Kan man legge på seg dersom man sitter i ro dagen lang og spiser lavkalori? Anonymkode: 96c9c...4d4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Hvis du dropper å spise de kaloriene du forbrenner på trening går det fint. Du må kanskje droppe et helt måltid, feks kveldsmat. Men kan du trene litt hjemme? 100 burpees brenner sikkert litt. Anonymkode: 94609...28c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Finn treningsvideoer på nett? Anonymkode: 035b7...7fd
Lorton Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 For å gå opp i vekt må du ha kalorioverskudd. Ved mindre aktivitet trenger du mindre kalorier.😄 Ville vært oppmerksom på kalorier, ihvertfall til en viss grad 2
Gjest Middelmådig Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Har du ikke mulighet til å kjøre et sted med mindre trafikk? Det er jo så deilig å løpe i skogen/fjellet.
Pappi Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Det tar litt tid å venne kroppen til at den trenger mindre kalorier, så når du slutter med trening vil du i en periode ha samme sult følelsen som du hadde når du trente. Hvis du klarer å regulere ned kaloriinntaket til å matche den nye forbrenningen kommer du ikke til å legge på deg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 Sjekk om det finnes områder med utendørs treningsanlegg i området ditt. Noen tettsteder og byer har flere slike uteanlegg i grøntanlegg og parker. Hvis ikke må du nesten ta i bruk store stener, fylte flasker og lignende utendørs. Anonymkode: 05533...10b 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 Er bare å justere inntaket, kjempelett å gå ned i vekt. Anonymkode: 0304a...29a
Pappi Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er bare å justere inntaket, kjempelett å gå ned i vekt. Anonymkode: 0304a...29a Det er enkelt, men ikke nødvendigvis lett. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå