AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Hei! Hvordan er det å jobbe i en klesbutikk og hvordan er timelønnen? : ) Anonymkode: a0aa9...56a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Spørs veldig på hvilken kjede/butikk du jobber i tror jeg. Bare ikke finn på å begynne å jobbe i Bestseller (Vero Moda, Only, Vila, Jack & Jones osv). Mest RÆVA bedriften i historien, som underbetaler sine ansatte såpass at det er helt latterlig. Om du ønsker å jobbe i butikk hadde jeg satset på matbutikk hvor det er mye mer ordnede forhold Anonymkode: 89f93...ea3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Spørs veldig på hvilken kjede/butikk du jobber i tror jeg. Bare ikke finn på å begynne å jobbe i Bestseller (Vero Moda, Only, Vila, Jack & Jones osv). Mest RÆVA bedriften i historien, som underbetaler sine ansatte såpass at det er helt latterlig. Om du ønsker å jobbe i butikk hadde jeg satset på matbutikk hvor det er mye mer ordnede forhold Anonymkode: 89f93...ea3 finnes det ikke minstelønn i Norge? Anonymkode: 07d84...642
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: finnes det ikke minstelønn i Norge? Anonymkode: 07d84...642 Jo, men Bestseller følger ikke tariff. Det er det mange som ikke gjør i den bransjen. Anonymkode: 89f93...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Jeg jobbet på New Yorker for noen år siden. Var helt jævlig! Mørkt, så mørkt at jeg knapt kunne se formen til svarte klær når de hang sammen. Høy musikk som ga meg hodepine. Ekstremt varmt og dårlig ventilasjon. Og ikke minst kjedelig jobb: Ekspedere kunder, sette på/fjerne alarm, og brette klær. De ga vel tarifflønn Anonymkode: 8c0fa...7c6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 ville satset på en mer eksklusiv klesbutikk. i hvertfall ikke h&m, zara eller lignende. evt matbutikk; er i det minste mer ordnede forhold der. Anonymkode: 74af8...9f3
Gjest Khloe Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 Jeg jobbet deltid i en mindre privateid butikk en gang i tiden. Trivdes kjempegodt og gledet meg til å dra på jobb hver dag. Koste meg med å hjelpe kunder å finne klær, ta i mot varer og rydding. Det dumme er at lønna er veldig dårlig. Kan anbefale det som en deltidsjobb på siden av noe annet, men ikke fulltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå