AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Gråter hver eneste gang noen spør meg om hvordan det går med meg, om jeg har det bedre osv. Det er nok til å få meg til å hylgråte, og jeg føler meg så dum! Men har sikkert noe med at jeg har skjult og fortrengt følelsene mine i 5 år. Hva tenker dere? Anonymkode: d7792...c58 1
Gjest Traktorkusken Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Kanskje ikke relevant, men føler akkurat det samme. Føler jeg har vært sterk så lenge og skjult følelsene, at det ikke skal så mye til før jeg hylgråter. Jeg vil tro det er veldig normalt og et tegn på at du har vært sterk for lenge💞
Kaneel Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gråter hver eneste gang noen spør meg om hvordan det går med meg, om jeg har det bedre osv. Det er nok til å få meg til å hylgråte, og jeg føler meg så dum! Men har sikkert noe med at jeg har skjult og fortrengt følelsene mine i 5 år. Hva tenker dere? Anonymkode: d7792...c58 Stakkars deg ts ikke bra du har fortrengt følger i 5 år hva er grunnen til du har forsøkt å fortrenge ? Alt kommer til overflaten til slutt.. du bør få hjelp som er relevante og nyttig for deg, kan jeg spørre hvor i landet du holder til?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Da må du gjerne snakke mer om følelser. Gråt er en utrykksform når ord ikke kan beskrive det du føler. Du kan trene deg opp ved å snakke mer om det du har på hjerte 🙂 Anonymkode: cd65f...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Jeg hadde det virkelig vanskelig på jobben min for en del år siden. Gråt med en gang jeg snakket om det i en årrekke. Nå nærmer det seg ti år siden og jeg har kommet over det i større grad. Prat og gråt du 🥰 det blir bedre ❤️ Anonymkode: c7d20...255
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, Kaneel skrev: Stakkars deg ts ikke bra du har fortrengt følger i 5 år hva er grunnen til du har forsøkt å fortrenge ? Alt kommer til overflaten til slutt.. du bør få hjelp som er relevante og nyttig for deg, kan jeg spørre hvor i landet du holder til? Jeg vet ikke. Har følt mye på skam angående å vise at man er «svak» (ikke at man er svak fordi man har det vondt, men dere skjønner), og hver gang folk fikk en liten anelse om at jeg ikke hadde det bra fikk jeg det så innmari dårlig med meg selv, og fikk dårlig selvtillit for at de så det. Så jeg har alltid latet som at jeg har det bra og alltid tullet det bort og virket glad. Og fordi jeg følte meg dum, og ikke ville virke som oppmerksomhetssyk. Men jeg har innsett at jeg ikke klarer å holde det inne lenger. Jeg føler meg som en baby som trenger omsorg og pleie, føler meg så lost. Anonymkode: d7792...c58 1
Kaneel Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke. Har følt mye på skam angående å vise at man er «svak» (ikke at man er svak fordi man har det vondt, men dere skjønner), og hver gang folk fikk en liten anelse om at jeg ikke hadde det bra fikk jeg det så innmari dårlig med meg selv, og fikk dårlig selvtillit for at de så det. Så jeg har alltid latet som at jeg har det bra og alltid tullet det bort og virket glad. Og fordi jeg følte meg dum, og ikke ville virke som oppmerksomhetssyk. Men jeg har innsett at jeg ikke klarer å holde det inne lenger. Jeg føler meg som en baby som trenger omsorg og pleie, føler meg så lost. Anonymkode: d7792...c58 Hvor i landet holder du til da? Inne stor by? Hørt om tankefelt terapi?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 Akkurat nå, Kaneel skrev: Hvor i landet holder du til da? Inne stor by? Hørt om tankefelt terapi? Ikke storby, nei. Hva er tankefelt terapi? Anonymkode: d7792...c58
Kaneel Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke storby, nei. Hva er tankefelt terapi? Anonymkode: d7792...c58 Bor du i nærheten av en større by da? Evnt på hvilken side av landet? Det er en terapi form som er svært effektiv og ikke innebærer så mye snakk. Er på bakgrunn av det jeg lurer på ca hvor i landet du befinner deg
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 Jeg er også sånn. Skal veldig lite til når det kommer til følelser, da gråter jeg lett. Men det var helt ekstremt da jeg var i en vanskelig perioder og endte i en depresjon. Da ikke bare rant tårene, jeg hulket. Veldig slitsomt og irriterende egentlig. Anonymkode: a8929...545
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 Kjenner meg igjen, men har ingen gode råd dessverre. Tror likevel at cluet er å snakke mer om følelser og ikke holde alt inne Anonymkode: 9aa15...6a8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #12 Skrevet 6. november 2020 Se positivt på det at du klarer å slippe ut følelser. Ikke så fint for de som gjemmer følelsen av å være udugelig eller sviktet bak en hard fasade heller. Den tilstanden kan bli permanent. Skjer det i barndommen kan man fort bli en narsissist. Anonymkode: aa8e5...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå