Dhllgfehl Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Vi er ett par i 30 årene som har vært sammen i 7 år. Ingen barn, hund. Arbeider innenfor helsevesenet og har derfor levd under «sosial lockdown» i flere mdr. Vi trenger tips til romantiske/koselige ting man kan gjøre i Oslo. Vi pleier å reise for ca 15 000-20.000 kr i året, så budsjettet er godt. fx Son bad, flyferie innenlands, restaurant er uaktuelt. Forlaget ingen risiko for å bli «nærkontakt». Det skal ikke innebære nærkontakt med noen innenfor 2 meter mer enn 15 min. tusen takk for tips
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 På øyer i Gudbrandsdalen har de ishotell i vinterhalvåret. Anonymkode: c5832...314
Dhllgfehl Skrevet 6. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2020 Takk!!! Det var et veldig godt tips! blir glad for flere tips også
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hele Oslo, og nær-områdene, er vel i full "lock down" uansett nå? På grunn av Corona-viruset... Anonymkode: f108a...382 Men de har lov til å reise ut av Oslo? Jeg hadde også dratt på hotell eller hytte i Gudbrandsdalen med bil! Anonymkode: 015d7...650
Dhllgfehl Skrevet 10. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hele Oslo, og nær-områdene, er vel i full "lock down" uansett nå? På grunn av Corona-viruset... Anonymkode: f108a...382 Det er ikke noe i veien med å gjøre ting som ikke innebærer risiko for covid-smitte? Eller er det noe du vet som ikke jeg vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå