AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Er det bare jeg som har det slik at hvis noen er interessert i meg, oppfører seg kjipt, overlegen, teit, whatever. så finner de ut at du er OK likevel er det bare jeg som totalt mister lysten over å være med slike folk? Liksom, at du er såååå heldig som har fått passere nåløyet til en tilfeldig person. Sier tilfeldig, da vi er 7 milliarder og alle kan ikke være dronningen i maurtuen som skal dømme opp ned, teste dine ‘kognitive’ egenskaper. Slitsomt med diva-nykker. Jeg er diva nok som det er selv som jeg holder i sjakk. Tror mange jenter er slik. ok føler jeg skriver tilfeldig nå, men Anonymkode: 5460d...182
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Atte hva? Anonymkode: 985d9...ea3 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Vel, noen har jo sykere oppmerksomhetsbehov enn andre. Og de som har størst, er jo selvfølgelig de største diva-nykkene. De største drittungene altså, som tror de bør dømme andre og føle seg bedre. Helt uten selvinnsikt. Selvfølgelig mister alle lysten av sånne folk. Anonymkode: 5db56...716
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Har* jo selvfølgelig de største diva-nykkene. Anonymkode: 5db56...716
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel, noen har jo sykere oppmerksomhetsbehov enn andre. Og de som har størst, er jo selvfølgelig de største diva-nykkene. De største drittungene altså, som tror de bør dømme andre og føle seg bedre. Helt uten selvinnsikt. Selvfølgelig mister alle lysten av sånne folk. Anonymkode: 5db56...716 Har opplevd å glede meg voldsomt til noe eller fokusere intenst på noe, og hvis noen ‘forstyrrer’ meg så mister jeg liksom lysten. Litt samme følelsen som når du er på kino, det kan være både gøy og interessant, og så står det en person foran på podiet under hele filmen og bare: HEI HER ER JEG og så stopper filmen opp av respekt for sabotørens menneskerettigheter til å ytre seg. Men det han har å si er bare ego-Tripp og selvfølgeligheter (han selv tror han er hjulets far) igjen. Bare sånn tulle-babbel. Men siden han har ytringsfrihet må jo han få lov, LIZZOM Anonymkode: 5460d...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå