Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har det slik at hvis noen er interessert i meg, oppfører seg kjipt, overlegen, teit, whatever.  

så finner de ut at du er OK likevel

er det bare jeg som totalt mister lysten over å være med slike folk? Liksom, at du er såååå heldig som har fått passere nåløyet til en tilfeldig person. Sier tilfeldig, da vi er 7 milliarder og alle kan ikke være dronningen i maurtuen som skal dømme opp ned, teste dine ‘kognitive’ egenskaper. Slitsomt med diva-nykker. Jeg er diva nok som det er selv som jeg holder i sjakk. Tror mange jenter er slik. 

ok føler jeg skriver tilfeldig nå, men 

Anonymkode: 5460d...182

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atte hva? 

Anonymkode: 985d9...ea3

• Liker 3
Skrevet

Vel, noen har jo sykere oppmerksomhetsbehov enn andre.

Og de som har størst, er jo selvfølgelig de største diva-nykkene. 

De største drittungene altså, som tror de bør dømme andre og føle seg bedre. Helt uten selvinnsikt. Selvfølgelig mister alle lysten av sånne folk.

Anonymkode: 5db56...716

Skrevet

Har* jo selvfølgelig de største diva-nykkene.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, noen har jo sykere oppmerksomhetsbehov enn andre.

Og de som har størst, er jo selvfølgelig de største diva-nykkene. 

De største drittungene altså, som tror de bør dømme andre og føle seg bedre. Helt uten selvinnsikt. Selvfølgelig mister alle lysten av sånne folk.

Har opplevd å glede meg voldsomt til noe eller fokusere intenst på noe, og hvis noen ‘forstyrrer’ meg så mister jeg liksom lysten. 

Litt samme følelsen som når du er på kino, det kan være både gøy og interessant, og så står det en person foran på podiet under hele filmen og bare: HEI HER ER JEG 

og så stopper filmen opp av respekt for sabotørens menneskerettigheter til å ytre seg. Men det han har å si er bare ego-Tripp og selvfølgeligheter (han selv tror han er hjulets far) igjen. Bare sånn tulle-babbel. 

Men siden han har ytringsfrihet må jo han få lov, LIZZOM

Anonymkode: 5460d...182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...