AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Sjefen har snart bursdag, og jeg syns ærlig at han fortjener å bli gjort litt stas på. Det har vært et krevende år på mange måter, og han har stått støtt og ledet på en veldig god måte. Jeg hadde syns det var litt koselig å markere han på dagen. Tingen er at vi ikke bruker å markere bursdager på jobb...vil det være rart om jeg baker en kake, henger opp noen ballonger på kontoret hans og gir en liten gave (jeg har ikke diskutert det med noen kollegaer enda, men tenker st det er fra alle, ikke bare meg selvfølgelig) andre ideer som hadde vært bedre? Anonymkode: ad740...d63 1
Gjest ti10 Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Kake er vel det beste, det får alle nyte godt av. Tror kanskje jeg hadde diskutert det med de andre først, og gjerne slenge på en kommentar om at "Det har vært et krevende år, så jeg syntes det passet fint med kake nå når han i tillegg har bursdag". Kommer litt an på arbeidsmiljøet og hvordan kollegene dine er, men hvis du kjører sololøp og kommer med kake, ballonger eller noe (spesielt hvis du finner på noe kun for sjefen som de andre ikke får nyte godt av) uten å snakke med noen av de andre, kan det godt hende at noen oppfatter det som forsøk på smisking.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Pga korona så burde du vel droppe kaka? Anonymkode: 92beb...8bd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pga korona så burde du vel droppe kaka? Anonymkode: 92beb...8bd Jeg har praksis på et rehabiliteringssenter. Vi har kake hver uke. Ingen har fått korona av det. Anonymkode: 29e31...1e2 1
Brunhilde Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pga korona så burde du vel droppe kaka? Anonymkode: 92beb...8bd Hvorfor det? Jeg syns det høres ut som en hyggelig ide, ts, men enig med de som syns det holder med kake. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Hyggelig med en oppmerksomhet til sjefen, men jeg ville fått med deg de andre kollegaene - er jo bare å sende en e-post? Å kjøre sololøp kan bli oppfattet som smisking. Anonymkode: 4826a...29e 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pga korona så burde du vel droppe kaka? Anonymkode: 92beb...8bd Så lenge ts har rene hender når hun baker gjør det jo ingenting! Eventuelle bakterier blir jo drept i ovnen! Og så er man selvfølgelig ekstra påpasselig med renhold når man håndterer kaken når den er ferdig! I tillegg er det bare å ha en serveringsansvarlig slik at ikke alle som skal ha kake tar selv! Jeg har servert, og bakt, ørten og førti ganger i pandemien og det er bare å være fornuftig, så går det fint! Er jeg på frivillige oppdrag bruker jeg alltid engangshansker ved servering! Anonymkode: 680b3...0de
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 Jeg ville ikke spist fra noe annet enn mitt kjøkken eller restaurant/ kantine. Hadde følt press til å spise hvis en kollega bakte kake. Men ville stått i mot. Anonymkode: 92beb...8bd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 Skriv et hyggelig kort til sjefen, der du uttrykker det du sier her. Holder i massevis. Anonymkode: 5aea8...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå