AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Jeg har datet en fyr nå i 2-3 måneder, og ting har vært veldig greit. Han jobber veldig mye og er ellers veldig sosial, så vi møtes vel gjennomsnittlig bare 1 gang i uken, kanskje litt mindre. Jeg gjorde vel tabben med å ligge med han for raskt, for nå klarer jeg ikke å få klarhet i hva det er han ønsker. Jeg tok samtalen med han for kanskje to uker siden der jeg spurte hva hans intensjoner var med oss, og han sa at han ikke hadde noe klar definisjon på det, og spurte meg om hva jeg tenkte. Jeg svarte at jeg liker å være med han og syns han er morsom, at jeg hadde vært åpen til å se hvor det kunne gå. Jeg sa også at hvis det var noe han ikke var noe han var interessert i så ville jeg kunne finne det hos noen andre, så tar vi det som det kommer mellom meg og han. Han sa seg enig i at han ville se hvor det gikk såvidt jeg tolka det, men han er aldri veldig tydelig på noen ting føler jeg. Vi har noen dager vi tekster veldig mye, andre dager ikke så mye, og det har jeg full forståelse for, men jeg merker at jeg ikke er veldig sikker på akkurat hva hans intensjoner faktisk er og føler forvirring fra hans side. Han har tullet om at vi var kjærester i to anledninger, men i ste så skrev han "trodde vi var bestevenner som bare tøyset og koser oss jeg?", noe som bare forvirret meg enda mer. Til det så svarte jeg "åh venner som koser oss nå? 🤔", og sa jeg merker litt forvirring fra hans side og bare ønsket klarhet i det. Til det svarte han "Plis ikke legg noe i det a, det blir for dumt, jeg tulla. Skikkelig artig hvis tull plutselig skal tolkes og studeres". Ja, jeg likte ikke den responsen i det hele tatt og føler at det kunne blitt bedre tatt imot. Jeg informerte han om at jeg bare spurte for å få klarhet og hans perspektiv på det, og at det ikke hadde vært noe galt om han ikke ønsket mer enn et vennskap uansett. Det har gått en god stund og han har enda ikke svart på den. Mitt spørsmål til dere er hva tenker dere? Dro jeg den faktisk for langt ved å spørre hva han mente med den meldinga? Takk for svar på forhånd! Anonymkode: d12c5...978
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Han leker jo med deg for å se hvordan du reagerer. Mitt tips er å bare ta utgangspunkt i at han ikke vil ha deg, kos deg så lenge du klarer å styre egne følelser og ikke faller for denne idioten, så reagerer du ikke på det han prøver å legge opp til. Han leker med deg og reagerer ufint når du blir usikker. For en dust! Anonymkode: 70057...2b3 8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Jeg tenker at du heller kan finne deg en snill fyr som faktisk gidder å vise deg interesse og å trygge deg på at han liker deg. Du får jo ikke respons fra den fyren her, jeg syns faktisk at han er på grensen til frekk. Move on. Anonymkode: 977c5...034 11
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han leker jo med deg for å se hvordan du reagerer. Mitt tips er å bare ta utgangspunkt i at han ikke vil ha deg, kos deg så lenge du klarer å styre egne følelser og ikke faller for denne idioten, så reagerer du ikke på det han prøver å legge opp til. Han leker med deg og reagerer ufint når du blir usikker. For en dust! Anonymkode: 70057...2b3 Jeg tror ikke TS er ei dame som klarer å flakse rundt og ha uforpliktende sex uten å få sterke følelser. Jeg hadde holdt meg unna fyren, han virker ikke til å stole på. Spesielt i disse corona-tider... Anonymkode: 977c5...034 5
Oslodamen Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Han høres ikke ok ut. Hvis en fyr får deg til å føle deg dum og du faktisk blir lei deg, så handler det ikke om deg, om at du stilte feil spørsmål, virket for interessert eller var for frempå! Det handler om at han behandler deg dårlig. Lytt til magefølelsen din, du fortjener å føle deg velkommen, respektert og ønsket i hans selskap. Han vrir det til at du er vanskelig fordi du lurer på hva han mente, det er manipulativt. Klart du lurte, hallo, han definerte dere plutselig bare som venner som har det gøy. Kjenn etter hva som er riktig, hvordan du ville ha oppført deg mot ham? Garantert ikke sånn. Ikke la ham gjøre deg usikker ved at han projiserer sin dårlige oppførsel over på deg. Det er ikke greit!!!! 8
Kokeshi Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Jeg tror han liker å ha sex med deg, men ikke er ute etter noe mer. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Kutt ut kommunikasjon per SMS. Treff ham og snakk ansikt til ansikt, eventuelt ring ham og snakk sammen. Anonymkode: f90fb...07a 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 Prikk lik oppførselen til en jeg datet en periode før jeg ble ghosta 🤷♀️ Anonymkode: 2ed9f...cef 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 Høres ut som du er blitt fuckfriend for han, og der stopper det. Anonymkode: 04e71...fb0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prikk lik oppførselen til en jeg datet en periode før jeg ble ghosta 🤷♀️ Anonymkode: 2ed9f...cef Da er det nok samme mann! Anonymkode: 12a3d...564 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 Dropp sms. Ring eller møt han personlig og si at du har følelser, og om han vil være kjæresten din. Si også at selv om det var ment som "spøk" så gjør det deg usikker i stedet for å gi deg en god latter slik han sikkert hadde tenkt. Anonymkode: 98c21...f5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå