AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Ser på på Norge rundt og de har et innslag om rallybil. Jeg har såå lyst til det!! Hvor kan man gjøre dette?? 🤪 Anonymkode: 92e52...b67
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Det finnes vel en bane litt utenfor Oslo. Der kan man kjøre selv eller sitte på. Koster visst litt da.. Anonymkode: e981c...9c7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes vel en bane litt utenfor Oslo. Der kan man kjøre selv eller sitte på. Koster visst litt da.. Anonymkode: e981c...9c7 Så spennende! Etter det jeg ser på tv nå så vil jeg bli kartleser, det ser jo sååå gøy ut!! Anonymkode: 92e52...b67
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så spennende! Etter det jeg ser på tv nå så vil jeg bli kartleser, det ser jo sååå gøy ut!! Anonymkode: 92e52...b67 Gå inn på norsk motorsport forbund (NBF) og meld deg på et kurs. Hvis du er så gira allerede nå må du nesten bare hoppe i det, det er fryktelig avhengighetsskapende med motorsport! Du kommer aldri til å angre Anonymkode: 6f8e3...da7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå inn på norsk motorsport forbund (NBF) og meld deg på et kurs. Hvis du er så gira allerede nå må du nesten bare hoppe i det, det er fryktelig avhengighetsskapende med motorsport! Du kommer aldri til å angre Anonymkode: 6f8e3...da7 😄 Men det var ingen slike kurs, men det er sikkert pga korona? 🙈 Så jeg burde bare følge med da kanskje? Anonymkode: 92e52...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå