AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Jeg skal nå bygge hus, ca 55 kvm flate, to etasjer. Hva er lurt å tenke på? Får jeg plass til tre soverom? Er det praktisk eller upraktisk med bad og vaskerom i ett. Det er skrå tomt, og har egentlig ikke lyst å ha soverom i oppholdsdelen oppe. Hva gjorde du når du bygget? Er det noe du er veldig fornøyd med, eller noe du ikke er fornøyd med? Anonymkode: 870f4...048
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Vårt er ca 100 kvadrat totalt fordelt på to etasjer, og vi har bad, vaskerom med inngang fra garasjen, wn knøttliten gang og to soverom i underetasjen; kjøkken, stue og et soverom i overetasjen. Et soverom er stort, og to små. Elsker separat vaskerom med inngang. Kunne tenkt meg et ekstra toalett, men da måtte planløsningen vært annerledes. Skulle gjerne hatt skyvedør mellom stua og kjøkkenet, slik at vi hadde hatt to mer separate oppholdsrom. Anonymkode: 83c1e...a6f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Vi har felles hovedbad og vaskerom. Det fraråder jeg! Samler seg mye støv fra klærne. Masse støv i badekaret feks... Heller ett mindre bad og ett mindre vaskerom, enn ett stort felles bad/vaskerom. Jeg ville hatt to stekeovner. Ekstra stor platetopp. Rikelig med oppbevaring og stikkontakter. Tenk smart oppbevaring i gang - jeg er glad vi kan henge fra oss de mest brukte jakkene og skoene rett ved inngangen så slipper vi og trakke gjennom gangen for og sette fra oss. Ville ikke hatt sentralstøvsuger, heller robotstøvsuger og en trådløs støvsuger. Anonymkode: d7089...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå