AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Jeg har høyskap fra ikea. Innvendig åpning bak skapdøra er ca 45 i høyden og ca 55 i bredden. Kjøpte en 60cm størrelse skap, så antar at det er 60cm inkl ytterramme av skapet. Ting har begynte å bygge seg opp i høyden og det ser veldig rotetete ut i skapet. Vurderer derfor å "bygge" inn to skuffer som kan dras ut og gjøre det mer ryddig. Men de skuffene jeg ser er 60x60cm eller mye mindre. Hvordan vet jeg hva er riktig? Hvordan vet jeg hva som er innerskuff? https://www.ikea.com/no/no/p/maximera-skuff-lav-hvit-70319354/ Denne er er 60x60cm, men får den plass i skapet med lengde på 55cm? tenkte å kjøpe to skuffer, sånn at jeg kan bygge i høyden to skuffer, det vil gi en høyde plass på ca 20 cm, og det er perfekt, tenker jeg. Skjønner dere hva jeg mener? Anonymkode: faabe...5ad
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #2 Skrevet 18. november 2020 Ingen som har peiling på dette? Jeg har ringt og tatt kontakt med ikea, men ikke blitt klokere. I kundeservice hadde de ikke peiling, selv om jeg trykte på meny valg kjøkken. De anbefalte å ta en tur til varehuset for å kjøpe helt riktig. Men det er det jeg prøvde å unngå. Vil en lav maximera skuff til 60x60 mål passe inn i 60x60 høyskap, med innvendig mål til 56 cm. Betyr 60x60 skuff at denne skuffen passer i en 60x60 ramme, og ikke nødvendigvis at selve skuffen er på 60x60. Hvis dere skjønner hva jeg mener? Anonymkode: faabe...5ad
Leeloo Skrevet 18. november 2020 #3 Skrevet 18. november 2020 Klikker du deg videre inn på «se alle mål» vil de reelle målene stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå