Gjest Bamse20 Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Hva tenker dere om dette? Jeg har begynt å revurdere hvem jeg egentlig vil fortsette å ha som venner. jeg har venner som skriver til meg nå at dem håper trump vinner, og etter alt driten som har skjedd den siste uken med oppførselen hans, og hvordan han prøver å påvirke folk, irriterer meg til det vanvittige. Hva synes dere egentlig? Tenker jeg for mye på dette? Men jeg føler at folk som stemmer på trump nå, elsker oppførselen hans. I mitt hodet er ikke dette greit.
Thaila Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Jeg tror at de fleste som stemmer Trump ikke støtter den oppførselen. Det er ikke derfor de stemmer på han, det er mer på grunn av økonomi, at han er veldig konkret og at han får ting gjort.. 21
Callisto83 Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Jeg tenker at hvis man blir så ekstrem at man dumper venner eller familie fordi man har politiske uenigheter, så er man selv på vei til å bli like ille som det Trump anklages for. 47
Gjest Bamse20 Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 (endret) 1 minutt siden, Callisto83 said: Jeg tenker at hvis man blir så ekstrem at man dumper venner eller familie fordi man har politiske uenigheter, så er man selv på vei til å bli like ille som det Trump anklages for. Det er ikke at jeg er uenig med at dem voter for trump, men at dem mener at alt han har gjort den siste uken er helt ok. Og jeg tenker også etter alt som har skjedd etter at trump fikk covid, at han mente at alle ikke burde være redd for viruset, at folk ikke burde gjemme seg, ikke bruke maske. Hvordan kan man like en sånn person? Endret 6. november 2020 av Bamse20
Leselusa Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Mine venner er mine venner uansett om vi er rykende uenige politisk.... 15
Milky Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Bare dropp dem, så gjør du dem en tjeneste. Hadde ikke orket å ha så slitsomme og dramatiske venner. Hva slags politiske meninger dine venner har angår ikke deg 15
sirenas Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Jeg hadde ikke kunne vært venner med noen med så fundamentalt annerledes verdisyn. Samme gjelder folk som mener listhaug retorikk er okay. 15
Tiuren Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 En liten betraktning om hva som er uhørt, det er greit å ha perspektiv på ting... https://www.nettavisen.no/nyheter/trump-hermer-etter-demokratene-med-ubeviste-pastander-om-valgjuks/3424042790.html 2
Gjest Bamse20 Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 Jeg har ikke noe imot hvem dem hadde valgt eller stemte på. Men at dem synes oppførselen til trump er helt greit, via dette valget. Liksom, i mitt hodet så betyr det at mine venner mener sånn oppførsel er greit.
Gjest HarryDotter Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 24 minutter siden, Bamse20 skrev: Hva tenker dere om dette? Jeg har begynt å revurdere hvem jeg egentlig vil fortsette å ha som venner. jeg har venner som skriver til meg nå at dem håper trump vinner, og etter alt driten som har skjedd den siste uken med oppførselen hans, og hvordan han prøver å påvirke folk, irriterer meg til det vanvittige. Hva synes dere egentlig? Tenker jeg for mye på dette? Men jeg føler at folk som stemmer på trump nå, elsker oppførselen hans. I mitt hodet er ikke dette greit. Jeg ville ikke hatt "venner" som ikke respekterer sine venners politiske synspunkter. Good riddance. Altså du kan ha dem som venner selv om de liker politikeren Trump.
Gjest Bamse20 Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 Just now, HarryDotter said: Jeg ville ikke hatt "venner" som ikke respekterer sine venners politiske synspunkter. Good riddance. Altså du kan ha dem som venner selv om de liker politikeren Trump. Jeg har ikke sagt at jeg har noe imot hvem folk velger. Jeg har sagt at jeg ikke liker venner som mener at den oppførselen som han har hatt som president den siste uken, med anklagelser om ditt og datt, sier dem har beviser om ting, men beviser som aldri har blitt bevist. Og i det tilfellet at han ikke bryr seg om folket, at han heller mener at høyesterett skal velge hvem som skal bli president. DET har jeg noe imot.
PåPlass Skrevet 6. november 2020 #12 Skrevet 6. november 2020 Jeg tror du bør ta en grundig dykk inn i fakta og finne ut hvem og hva han egentlig står for fremfor å dumpe venner bare fordi du ikke skjønner greia. Det blir som å høre en voksen si at han hater en film han alldri har satt seg inn i. 8
Leselusa Skrevet 6. november 2020 #13 Skrevet 6. november 2020 Noen av mine beste venner har faktisk veldig ulikt politisk standpunkt enn det jeg har. Men vi kan diskutere så fillene fyker, for så å gå over til et annet tema, men fremdeles være like gode venner. 4
studerende Skrevet 6. november 2020 #15 Skrevet 6. november 2020 (endret) 39 minutter siden, Tiuren skrev: En liten betraktning om hva som er uhørt, det er greit å ha perspektiv på ting... https://www.nettavisen.no/nyheter/trump-hermer-etter-demokratene-med-ubeviste-pastander-om-valgjuks/3424042790.html Altså... Han påstår at amerikanske myndigheter har avfeid at Russland var involvert i forrige valg, noe som er direkte feil. Men så er vel også George Gooding ganske kjent for å forsvare republikanerne i det meste. 12 russiske etteretningsoffiserer er formelt siktet. Kilde: https://www.fbi.gov/wanted/cyber/russian-interference-in-2016-u-s-elections Og så bruker han noen paragrafer på å feilpresentere resultatene fra Mueller rapporten... Endret 6. november 2020 av studerende 2
Hank Amarillo Skrevet 6. november 2020 #16 Skrevet 6. november 2020 Meld de til PST. Det er uskandivanisk å ikke være enig i det vi alle er enige om. 2
Aliquis Skrevet 6. november 2020 #17 Skrevet 6. november 2020 Heldigvis har jeg ikke så dumme venner, men hadde jeg hatt det ville det ikke vært folk jeg prøvde å tilbringe mer tid med. Det sier ganske mye om deg som person om du støtter Trump. 7
Hank Amarillo Skrevet 6. november 2020 #18 Skrevet 6. november 2020 Are you now, or have you ever been, a Trump supporter? 1
jabx Skrevet 6. november 2020 #19 Skrevet 6. november 2020 45 minutter siden, Thaila skrev: Jeg tror at de fleste som stemmer Trump ikke støtter den oppførselen. Det er ikke derfor de stemmer på han, det er mer på grunn av økonomi, at han er veldig konkret og at han får ting gjort.. Men han får jo ikke ting gjort. 8
Marshmallow Skrevet 6. november 2020 #20 Skrevet 6. november 2020 Samfunnet blir dessverre bare enda mer polarisert hvis alle dumper venner som er uenige med dem politisk. Det tror jeg ingen er tjent med på sikt, og demokratiet er avhengig av at folk med ulike politiske meninger kan leve side om side. 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå