Gå til innhold

Pølser på guttetur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta meg mine to gutter og deres tre kompiser på skogstur. Inspirert av en annen tråd her på forumet, hvor mange pølser bør jeg ta med? Vi blir totalt 6 stykker. Jeg og guttene mine spiser 2 pølser hver. 

Anonymkode: 4d40d...4a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder med to pakker med pøser:-)

Anonymkode: d88cd...2fc

• Liker 1
Skrevet

Det var et veldig vanskelig regnestykke!

Anonymkode: 924d0...58f

• Liker 7
Skrevet

Minst to pakker 

Anonymkode: 0c5b8...7aa

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville regna 3 pølser til hver, for å være sikker.

• Liker 5
Skrevet

Er dette en skoleoppgave?

Anonymkode: 8fb06...18e

• Liker 3
Skrevet

Kjøp tre pølsepakker for sikkerhets skyld. Bedre å kjøpe for mye enn for lite. Husk pølsebrød og lomper/ en av delene.

Anonymkode: 41b44...d15

• Liker 3
Skrevet

Er folk så hjelpesløse, eller er det her et lurespørsmål eller noe? 

Anonymkode: 6c9c8...868

• Liker 9
Skrevet

Hvor gamle er de? Det har ganske mye å si. Jeg spiser selv minst 5 pølser, og vil forvente at barn i vekst spiser mer enn 2 pølser, med mindre de er 2 år gamle.

Anonymkode: de338...268

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det er noen som driver kødd. 

• Liker 2
Skrevet

Dette kommer jo an på alder på guttene, hva slags pølser det er, tilbehør, hvor lang turen er osv. Jeg ville ha beregnet 3 til hver, og kanskje hatt med noen ekstra for sikkerhets skyld. Og det går fint an å si at det er x antall pølser til hver. Hvis noen har spist sine pølser og er mer sultne må de vente til de andre er mette og se om det er noen til overs.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

inspirert av en annen tråd, der små barn visstnok spiste 5 pølser hver (og noen mente også at det er normalt å spise så mye)

Anonymkode: 43ca2...f5c

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet det kan anses som frekt, men jeg hadde muligens spurt disse guttene eller foreldrene. Da er du sikker på å få med nok, kjedelig om noen går sultne. Du sier heller ingenting om alder på guttene, det betyr jo litt.

Anonymkode: 2c20c...419

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det kan anses som frekt, men jeg hadde muligens spurt disse guttene eller foreldrene. Da er du sikker på å få med nok, kjedelig om noen går sultne. Du sier heller ingenting om alder på guttene, det betyr jo litt.

Guttene er 10 år. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har veldig vondt for å se at dette kan anses som frekt. Men med mindre dette er en ekstrem tur hvor vekt på sekk er viktig så ville jeg bare tatt med rikelig med pølser.

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en annen tråd her på forumet, der folk påstar at små barn 3-5 år spiser 5 pølser hver😅 så jeg spør for å være sikker. Min gutt på 10 år spiser 2, toppen 3. Så begynte å lure hva som er normal for andre...

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder med to pakker med pøser:-)

Anonymkode: d88cd...2fc

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Minst to pakker 

Anonymkode: 0c5b8...7aa

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp tre pølsepakker for sikkerhets skyld. Bedre å kjøpe for mye enn for lite. Husk pølsebrød og lomper/ en av delene.

Anonymkode: 41b44...d15

Dere vet at de finnes forskjellige typer pølser og dermed forskjellige type pakker? Noen har 3 pr. pakke, noen har 6, noen har 10, noen har 12, noen har 20. I hvertfall de jeg kjenner til i farten. 

Anonymkode: e0926...fee

• Liker 1
Skrevet

Pølser er stort sett søppelmat.

Ville satset på noe bedre næring. Lag en kjøttgryte dagen før med grønnsaker og poteter som du varmer opp på bålet :) 

Anonymkode: fcba5...1a9

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pølser er stort sett søppelmat.

Ville satset på noe bedre næring. Lag en kjøttgryte dagen før med grønnsaker og poteter som du varmer opp på bålet :) 

Anonymkode: fcba5...1a9

Tror barna overlever å spise pølser en gang 😅 Drasse med meg kjøttgryte, som kanskje ikke blir spist en gang er lite fristende. Vi får kose oss med pølsene våre, så kan du spise kjøttgryte 👍

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...