Gå til innhold

Nabo m/ ekstremistiske holdninger ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Naboen  er kverulant , og har flere ganger gjitt utrykk for at han helst såg at alle på Utøya blei drept.    Har ved fleire anledninger gjitt utrykk for at folk som stemmer AP er idioter.     Blir rett og slett kvalm av å høre folk  "gulpe opp" slike  umenneskleg holdning, og har etterhvert begynt å undre meg på om fyren er psykopat.    Ikkje enkelt å ha eit godt forhold til slike naboer, og har mange ganger vert inne på tanken å bare flytte.

Eg føler at når voksne folk kommer med slike holdninger om at ein helst såg at unge mennesker i sin beste alder blei regelrett henrettet da kan fyren ikkje vera heilt frisk i hode.    Har hatt eit anstrengt forhold til denne naboen heilt sidan vi bygde hus på samme tid, men har aldri liksom greidd å identifisere meg med hans holdninger.      

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hadde jeg holdt meg så langt unna denne naboen som overhodet mulig.

Skrevet

Tror jeg hadde ligger lavt ja og muligens varsler pst. kan jo hende de allerede vet om hen

Anonymkode: f5d72...513

Skrevet
11 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Naboen  er kverulant , og har flere ganger gjitt utrykk for at han helst såg at alle på Utøya blei drept.    Har ved fleire anledninger gjitt utrykk for at folk som stemmer AP er idioter.     Blir rett og slett kvalm av å høre folk  "gulpe opp" slike  umenneskleg holdning, og har etterhvert begynt å undre meg på om fyren er psykopat.    Ikkje enkelt å ha eit godt forhold til slike naboer, og har mange ganger vert inne på tanken å bare flytte.

Eg føler at når voksne folk kommer med slike holdninger om at ein helst såg at unge mennesker i sin beste alder blei regelrett henrettet da kan fyren ikkje vera heilt frisk i hode.    Har hatt eit anstrengt forhold til denne naboen heilt sidan vi bygde hus på samme tid, men har aldri liksom greidd å identifisere meg med hans holdninger.      

Altså, bare der, i første setning, tenker jeg at nestegang nabolaget leier en container så er naboen den første til å ryke på huet inni den.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde ligger lavt ja og muligens varsler pst. kan jo hende de allerede vet om hen

Hvorfor skriver du "hen"?

Anonymkode: 4ee19...b47

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, PST har ikkje noe kjennskap til denne  karen, og  trur heller ikkje han er til så stor trussel.   Karen er etterhvert begynt å blitt noen år,  og førerkortet inndratt for mange år sidan grunnet dårleg syn.   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...