AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #21 Skrevet 28. november 2020 Begynner vel å skrape helt på bunnen av artist-søppeldynga nå. Hver gang vi gråter er jo utgått på dato for lenge siden--- Anonymkode: 3f304...7ad 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #22 Skrevet 28. november 2020 Synes Tchawe (?) sin versjon av Admiral P sin sang til moren var sååå fin. Og jeg blir så rørt når voksne tøffe menn gråter. Anonymkode: e9ff0...e62 4
jukkapalme Skrevet 28. november 2020 #23 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Begynner vel å skrape helt på bunnen av artist-søppeldynga nå. Hver gang vi gråter er jo utgått på dato for lenge siden--- Anonymkode: 3f304...7ad SÅ LA VÆRE Å SE PÅ DA, FOR FAEN!!! Eller er det en som står med en pistol rettet mot hodet ditt og tvinger deg til å se på? 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #24 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tror personen skjønte såpass. 🤦♀️ Poenget var vel heller hvorfor disse to har fått denne oppgaven. Anonymkode: 98bcd...b57 Haha, jeg skjønte faktisk ikke såpass. Jeg hadde ikke fått med meg at de to hadde en programlederrolle. Takk til deg som forklarte 🙂 Anonymkode: 3ae68...750 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #25 Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Haha, jeg skjønte faktisk ikke såpass. Jeg hadde ikke fått med meg at de to hadde en programlederrolle. Takk til deg som forklarte 🙂 Anonymkode: 3ae68...750 Bare hyggelig. Anonymkode: 8277d...927
RødeDrage Skrevet 29. november 2020 #26 Skrevet 29. november 2020 Slenger meg med på diskusjonen her som langvarig fan av HGVM, men må innrømme jeg synes jubileums-runden så langt ikke har gitt meg så mye. Men så har heller ingen av mine favoritter så langt vært innom heller. Ønsker meg mer av Sol Heilo, Margaret Berger, Hanne Sørvaag og kanskje Åse Klevland Hvem ønsker dere dere? Hvem var favorittene?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #27 Skrevet 5. desember 2020 RødeDrage skrev (På 29.11.2020 den 22.38): Slenger meg med på diskusjonen her som langvarig fan av HGVM, men må innrømme jeg synes jubileums-runden så langt ikke har gitt meg så mye. Men så har heller ingen av mine favoritter så langt vært innom heller. Ønsker meg mer av Sol Heilo, Margaret Berger, Hanne Sørvaag og kanskje Åse Klevland Hvem ønsker dere dere? Hvem var favorittene? Enig. Gjengen fra 2017 var best! Eneste gangen jeg har fulgt med på hver episode gjennom hele sesongen. Anonymkode: 07995...93e 1
jukkapalme Skrevet 5. desember 2020 #28 Skrevet 5. desember 2020 RødeDrage skrev (På 29.11.2020 den 22.38): Slenger meg med på diskusjonen her som langvarig fan av HGVM, men må innrømme jeg synes jubileums-runden så langt ikke har gitt meg så mye. Men så har heller ingen av mine favoritter så langt vært innom heller. Ønsker meg mer av Sol Heilo, Margaret Berger, Hanne Sørvaag og kanskje Åse Klevland Hvem ønsker dere dere? Hvem var favorittene? Åse Kleveland kommer neste uke Jeg håper Lars Lillo Stenberg skal være med.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #29 Skrevet 5. desember 2020 RødeDrage skrev (På 29.11.2020 den 22.38): Hvem ønsker dere dere? Hvem var favorittene? Det som kanskje er litt komisk er at jeg savner Lars Lillo-Stenberg, Ole Paus og Eldar Vågan, enda ingen av de er spesielt "store" sangere. Men de har en helt fantastisk formidlingsevne, også har de alle tre en katalog med låter som hver og en kunne fylt en hel sesong alene. Anonymkode: f3d60...9ac 1
Daisy_B Skrevet 6. desember 2020 #30 Skrevet 6. desember 2020 Gruselgrafs skrev (På 21.11.2020 den 18.25): Silya er jo ei av de beste vi har, tiltross for hun har bakgrunn fra hiphop.... Ingen av dagens syngebærter kommer til å nærme seg hennes nivå. Til tross for at hun har bakgrunn fra hiphop? Som om det skulle være noe negativt?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #31 Skrevet 10. desember 2020 Syns Marion Ravn hadde en kul versjon sist, med Jeg er faen meg det beste som har hendt deg. Anonymkode: 9b13d...2e1 3
jukkapalme Skrevet 10. desember 2020 #32 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Syns Marion Ravn hadde en kul versjon sist, med Jeg er faen meg det beste som har hendt deg. Anonymkode: 9b13d...2e1 Helt enig! Den var råbra og det kommer fra en som hater Trang Fødsel. Gleder meg til morgendagens episode.
Angelheart2 Skrevet 10. desember 2020 #33 Skrevet 10. desember 2020 Har ikke pleid å se på HGVM, fordi jeg hater slike sutreprogram. Men nå har jeg funnet løsningen ved at jeg spoler forbi alt pratet og kun ser sangene. Masse bra låter og artige versjoner, så jeg kan kose meg med det. Generelt så er jeg veldig lite begeistret for alle slike program der kjendiser skal prate om seg selv og eget liv, sutre over ting som har skjedd eller ikke skjedd og bli hyllet av alle de andre. Det var jo et slikt program med sportsutøvere også for en tid tilbake, der var det dessverre ikke noe musikk, så der spolte jeg over alt..... 😁
jukkapalme Skrevet 10. desember 2020 #34 Skrevet 10. desember 2020 Angelheart2 skrev (Akkurat nå): Har ikke pleid å se på HGVM, fordi jeg hater slike sutreprogram. Men nå har jeg funnet løsningen ved at jeg spoler forbi alt pratet og kun ser sangene. Masse bra låter og artige versjoner, så jeg kan kose meg med det. Generelt så er jeg veldig lite begeistret for alle slike program der kjendiser skal prate om seg selv og eget liv, sutre over ting som har skjedd eller ikke skjedd og bli hyllet av alle de andre. Det var jo et slikt program med sportsutøvere også for en tid tilbake, der var det dessverre ikke noe musikk, så der spolte jeg over alt..... 😁 Jeg driter i den såkalte sutringen jeg. Ser det kun pga musikken. Er ikke så interessert i kjendispreik, hehe 😂 Sitter og fjaser her inne, går på do, henter meg et glass vann osv når pratingen er. Håper Lars Lillo skal være med, jeg elsker de Lillos. Han er ingen supersanger akkurat, men låtene er utrolig bra.
RødeDrage Skrevet 10. desember 2020 #35 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Syns Marion Ravn hadde en kul versjon sist, med Jeg er faen meg det beste som har hendt deg. Anonymkode: 9b13d...2e1 Ja, det var faktisk sykt kul. Har lagt den til i en spilleliste på spotify allerede Angelheart2 skrev (6 timer siden): Har ikke pleid å se på HGVM, fordi jeg hater slike sutreprogram. Men nå har jeg funnet løsningen ved at jeg spoler forbi alt pratet og kun ser sangene. Masse bra låter og artige versjoner, så jeg kan kose meg med det. Generelt så er jeg veldig lite begeistret for alle slike program der kjendiser skal prate om seg selv og eget liv, sutre over ting som har skjedd eller ikke skjedd og bli hyllet av alle de andre. Det var jo et slikt program med sportsutøvere også for en tid tilbake, der var det dessverre ikke noe musikk, så der spolte jeg over alt..... 😁 Jeg er motsatt, jeg elsker snakkinga, historiene og at de forteller åpent om ting. Jeg har faktisk en tendens til å skippe låtene jeg ikke kjenner som covres av arister jeg ikke liker Hører kanskje første versj og så skippes det. Men nå er jeg veldig interresert i musikkhistorie, har lest masse biografier av artister og sånn, ser musikkdokumentarer, så da er det kanskje ikke så rart jeg synes snakkinga er spennende 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #36 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Syns Marion Ravn hadde en kul versjon sist, med Jeg er faen meg det beste som har hendt deg. Anonymkode: 9b13d...2e1 Den var fantastisk, hører på den masse for tiden Marion er så dyktig! Anonymkode: 19f3b...0ab
RødeDrage Skrevet 11. desember 2020 #38 Skrevet 11. desember 2020 shab skrev (13 minutter siden): Jeg liker sesong 2 best Vet du om noe sted man kan se den på nett?
RødeDrage Skrevet 11. desember 2020 #39 Skrevet 11. desember 2020 Synes denne uka var sånn passe, med unntak av Åse Motherfuckings Klevland som er på ett annet nivå enn resten av oss. Herregud for ett menneske. Hans Petter var også dyktig, likte versjonen hans av Driving. Gleder meg til neste uke med Sol og Kurt og sånn. Sol er så syyyykt kul. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2020 #40 Skrevet 11. desember 2020 RødeDrage skrev (11 minutter siden): Synes denne uka var sånn passe, med unntak av Åse Motherfuckings Klevland som er på ett annet nivå enn resten av oss. Herregud for ett menneske. Hans Petter var også dyktig, likte versjonen hans av Driving. Gleder meg til neste uke med Sol og Kurt og sånn. Sol er så syyyykt kul. Jada, Åse er vanvittig kul og ikonisk og har et eller annet overmenneskelig over seg. Men er hun så veldig god vokalist, sånn egentlig? Upopulær mening, sikkert. Bare my two cents! Han der fra Trang Fødsel er så sexy 🤤 Og Marion er utrolig dyktig. Savner allerede Tshawe og Silya, men alt til sin tid. Frida Ånnevik har et så sjarmerende fjes 🥰 Jeg elsker dette programmet, jeg! No shame. Anonymkode: b1979...91d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå