AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Dvs alt av sosiale medier, absolutt alt. Epost, TikTok, Youtube, Forum, Nettaviser, Twitter, Instagram, Google, Ja absolutt alt. Og alt som var igjen var myndighetenes nødkommunikasjon via meldinger rett til mobilen din? Hvordan ville du taklet det tror du? Anonymkode: 97afe...48a 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Ville savnet netflix! 😄 Ville skaffet meg parabol igjenn. Kjøpt leksikon og ringt venner og familie mer, men det hadde gått bra 🙂 Anonymkode: 8db32...577 4
Gjest Saph Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Levde halve livet uten de tingene og taklet det helt fint. Skulle nok taklet det helt fint en gang til.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Jeg hadde umiddelbart forsøkt å etablere et nytt internett 😄 Anonymkode: 6737a...2be 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Så lenge vi fremdeles hadde hatt telefoni på en eller annen måte, ville jeg skaffet ressurser og vært med på å kode opp en løsning som kunne utnyttet telefonisystemet for å skape nettverk. Har erfaring med dette fra 90-tallets modem over POTS, og tror det ville vært særdeles enkelt å fått ressurser til det fra innovasjonsfond og andre instanser. Anonymkode: 6737a...2be 1
Leo Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Og før internett hadde vi ikke mobiltelefon heller så det var ingen som hadde hørt om SMS. Vi hadde statskanalen på radio og TV, men "dett var dett" Og papiraviser da. Men vi leste leksikon på do og tok til og med høyere utdannelse, så det ble da folk av oss også! 11
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 Først og fremst ville det vært en katastrofe karrieremessig. I og med at internett er grunnpilaren for hvordan vi jobber i dag. Med mail, deling av dokumenter, med mer. Privat hadde det gått helt fint. Benekter jo ikke at jeg liker å surfe litt rundt her inne innimellom, og er i overkant glad i telefonen min. Men fritiden brukes uansett med venner og familie, eller på trening. Har også levd uten nett i perioder, og elsker å lese bøker, gå løs på små prosjekter, og mer. TV og serier har jeg aldri likt. Ville savnet podcast og spotify lenge før alt annet du nevner. Da jeg liker å høre, ikke å se. Så ville nok omstilt meg veldig raskt. Anonymkode: 3be50...3ce 3
Kågebruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 (endret) Hadde lest flere bøker enn jeg gjør nå og sannsynligvis følt meg bedre. Noen ganger lengter jeg tilbake til tidlig 90-tall. Endret 6. november 2020 av Kågebruker 8
Djungelvrål Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 Vi hadde blitt deprimerte hele gjengen i et par uker også hadde vi begynt å møtes oftere, lese mer, se mer på tv, prate mer via telefon. 8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Dvs alt av sosiale medier, absolutt alt. Epost, TikTok, Youtube, Forum, Nettaviser, Twitter, Instagram, Google, Ja absolutt alt. Og alt som var igjen var myndighetenes nødkommunikasjon via meldinger rett til mobilen din? Hvordan ville du taklet det tror du? Anonymkode: 97afe...48a Da hadde jeg kvittet meg med mobilen. Og sett på tv døgnet rundt, hvis det fortsatt eksisterte. Slukner tv'en også har jeg mange uleste bøker. 2 minutter siden, Kågebruker said: Hadde lest flere bøker enn jeg gjør nå og sannsynligvis følt meg bedre. Noen ganger lengter jeg tilbake til tidlig 90-tall. Ikke tidlig 1860-tall? Anonymkode: 22a53...073
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #12 Skrevet 6. november 2020 Lest flere bøker og strikket mer. Lagd mer mat fra bunnen av og bakt mer. Muligens sett ordinær tv og tatt fram kortstokken for å legge kabal. Anonymkode: 6f673...c73 5
Perelandra Skrevet 6. november 2020 #13 Skrevet 6. november 2020 Jeg tror det hadde gått helt fint. Levde slik fram til jeg var rundt 30. 7
GammelKaktus Skrevet 6. november 2020 #14 Skrevet 6. november 2020 Det hadde jo gått men hadde savnet kontakten med venner rundt om i verden. Ellers så ville jeg vel gått mer tilbake til bøkene.😊 Hadde overlevd 😅 1
Kågebruker Skrevet 6. november 2020 #15 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg kvittet meg med mobilen. Og sett på tv døgnet rundt, hvis det fortsatt eksisterte. Slukner tv'en også har jeg mange uleste bøker. Ikke tidlig 1860-tall? Anonymkode: 22a53...073 Vel siden du nevner det så. Men tror 90-tallet er passe. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #16 Skrevet 6. november 2020 Just now, Kågebruker said: Vel siden du nevner det så. Men tror 90-tallet er passe. Tenker du savner losjen din i teatret også nå i disse coronatider. 😄 Anonymkode: 22a53...073 1
Kågebruker Skrevet 6. november 2020 #17 Skrevet 6. november 2020 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker du savner losjen din i teatret også nå i disse coronatider. 😄 Anonymkode: 22a53...073 Jeg tror jeg er tryggere hjemme. Endret 6. november 2020 av Kågebruker 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #18 Skrevet 6. november 2020 Funnet frem gamle erotiske blader fra 90-tallet, og drømt meg tilbake til da jeg skulket skolen for å runke på do på Gunerius (i Oslo). Anonymkode: ed6bf...497 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. november 2020 #19 Skrevet 6. november 2020 Levde ca 25 år uten internett, så hadde gått bra det.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #20 Skrevet 6. november 2020 Det hadde vært en lettelse. Nå er det så mye forskjellig som ligger ute, og jeg kan lett komme over noe som ikke er sant eller er skadelig for meg. Hadde vært mye bedre hvis jeg kunne være sikker på at all informasjon man fikk tilgang til på internett hadde vært gjennom en statlig kvalitetskontroll. Anonymkode: 7c863...e87 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå