AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Jeg har et problem med at jeg er for trang nedentil, noe som betyr at jeg feks. ikke tør å ri ham en gang. Det gjør vondt hver gang. Sex med meg krever at han er hensynsfull og forsiktig. Nå har jeg funnet meg en ny mann, men jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det opp med ham. Er redd det skal skremme ham vekk. Hvordan hadde dere menn reagert på dette? Hva tenker dere om kvinner som sliter med å være for trang? Hvordan skal jeg ta det opp med ham? Takk til dere som gir meg et ærlig svar og deler deres synspunkter. Anonymkode: 24f1a...2a1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Bare si det som det er. Anonymkode: 6ecc0...955 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Er du for trang inne i selve vagina, eller er det bare skjedekransen din som er for stram? Noen ganger kan man ha for tykk skjedekrans, og en gynekolog kan sette et snitt i den. Bruker du glidemiddel under samleie? Det kan kjennes ut som at man er for trang, men så er det mer at man er for tørr nedentil. Anonymkode: fbf6c...980 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Kanskje du har vaginisme? Anonymkode: f525a...854 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du for trang inne i selve vagina, eller er det bare skjedekransen din som er for stram? Noen ganger kan man ha for tykk skjedekrans, og en gynekolog kan sette et snitt i den. Bruker du glidemiddel under samleie? Det kan kjennes ut som at man er for trang, men så er det mer at man er for tørr nedentil. Anonymkode: fbf6c...980 Det tar tid å få den inn, men jeg sliter ikke med å være tørr. Gynekologen min har kommentert at jeg er trang, men har ikke nevnt at det kan gjøres noe. Anonymkode: 24f1a...2a1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du har vaginisme? Anonymkode: f525a...854 Takk! Skal sjekke det ut. Anonymkode: 24f1a...2a1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Sliter med det samme, selv om jeg er våt så blir det vondt for begge. Anonymkode: 70fc9...28f 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tar tid å få den inn, men jeg sliter ikke med å være tørr. Gynekologen min har kommentert at jeg er trang, men har ikke nevnt at det kan gjøres noe. Anonymkode: 24f1a...2a1 Men du kan vel merke om det er selve skjedeinngangen som er for trang? For det høres ut som at det kan være det. De mange gangene jeg har vært på GU har legene og gynekologene lett i skuffer og skap etter det minste spekulumet de har, men ingen har tatt opp at jeg er for trang nedentil og jeg forstår også godt at de ikke gjør det fordi det selvsagt ikke er et problem med mindre man har problemer med samleie. Så du bør ta opp at du har et problem med samleie og spørre om de kan se på om skjedekransen er for tykk. Anonymkode: fbf6c...980
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du kan vel merke om det er selve skjedeinngangen som er for trang? For det høres ut som at det kan være det. De mange gangene jeg har vært på GU har legene og gynekologene lett i skuffer og skap etter det minste spekulumet de har, men ingen har tatt opp at jeg er for trang nedentil og jeg forstår også godt at de ikke gjør det fordi det selvsagt ikke er et problem med mindre man har problemer med samleie. Så du bør ta opp at du har et problem med samleie og spørre om de kan se på om skjedekransen er for tykk. Anonymkode: fbf6c...980 Det skal jeg gjøre. takk for utfyllende svar. Anonymkode: 24f1a...2a1
jabx Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et problem med at jeg er for trang nedentil, noe som betyr at jeg feks. ikke tør å ri ham en gang. Det gjør vondt hver gang. Sex med meg krever at han er hensynsfull og forsiktig. Nå har jeg funnet meg en ny mann, men jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det opp med ham. Er redd det skal skremme ham vekk. Hvordan hadde dere menn reagert på dette? Hva tenker dere om kvinner som sliter med å være for trang? Hvordan skal jeg ta det opp med ham? Takk til dere som gir meg et ærlig svar og deler deres synspunkter. Anonymkode: 24f1a...2a1 Kanskje han har liten tiss og det går lettere?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 3 timer siden, jabx skrev: Kanskje han har liten tiss og det går lettere? Jeg har sett den, han har ikke det Skal prøve å slappe litt av, kanskje jeg spenner for mye. Anonymkode: 24f1a...2a1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #12 Skrevet 7. november 2020 Hei.. jeg har hatt det samme som deg, hadde trang inngang,, var innom gynekologen, der fikk jeg tips om å teste ut dilatorer, jeg begynte med den minste på 11 mm, brukte den 2 ganger prdag, rundt 1 år siden jeg startet. Nå i dag bruke jeg den største som er 50 mm. Jeg og min mann har hatt god sex de siste ukene, uten at jeg har smerter. Spoiler Info om dilatorer ---》 Anonymkode: 20deb...474 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #13 Skrevet 7. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei.. jeg har hatt det samme som deg, hadde trang inngang,, var innom gynekologen, der fikk jeg tips om å teste ut dilatorer, jeg begynte med den minste på 11 mm, brukte den 2 ganger prdag, rundt 1 år siden jeg startet. Nå i dag bruke jeg den største som er 50 mm. Jeg og min mann har hatt god sex de siste ukene, uten at jeg har smerter. Skjul innhold Info om dilatorer ---》 Anonymkode: 20deb...474 Tusen takk! Anonymkode: 24f1a...2a1
OxBall Skrevet 7. november 2020 #14 Skrevet 7. november 2020 Kanskje et kjipt svar, men prøv analt. Tar nok litt tid før han får hele inn, men med tid og øvelse kan det bli bra. 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #15 Skrevet 7. november 2020 Dere er heldig!!! Motsatt problem her etter fødsel.. bruk dildoer og glidemiddel så blir det utvidet. Har du født barn? Anonymkode: 7364f...bd2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #16 Skrevet 7. november 2020 1 time siden, OxBall skrev: Kanskje et kjipt svar, men prøv analt. Tar nok litt tid før han får hele inn, men med tid og øvelse kan det bli bra. Analt er uaktuelt for meg, dessverre. Takk for tips uansett 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere er heldig!!! Motsatt problem her etter fødsel.. bruk dildoer og glidemiddel så blir det utvidet. Har du født barn? Anonymkode: 7364f...bd2 Leit å høre at dere har et problem. Jeg har ikke født barn. Anonymkode: 24f1a...2a1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 På 6.11.2020 den 17.30, AnonymBruker skrev: Det tar tid å få den inn, men jeg sliter ikke med å være tørr. Gynekologen min har kommentert at jeg er trang, men har ikke nevnt at det kan gjøres noe. Anonymkode: 24f1a...2a1 Dama mi er også trang og gynekologen hennes sa også at hun er trangere enn snittet. Vi bruker god tid på forspill og hun blir veldig våt. Hun er generelt petit og ganske lav, så er nok derfor. Har gått seg til etter hvert heldigvis. Er en del større enn de hun har vært med tidligere så tar jo litt tid å bli vant med en større hvis hun er trang i utgangapungtet. Mitt tipps er å bruke lang tid på forspill å ta det forsiktig og nyte hverandre.😊 Anonymkode: d3caf...99b 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 Dette ordner seg. Diletator kan fungere. Les og om sink og dens effekt på celler og vev. Anonymkode: a8596...7bb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 20 timer siden, OxBall skrev: Kanskje et kjipt svar, men prøv analt. Tar nok litt tid før han får hele inn, men med tid og øvelse kan det bli bra. Ville du tatt imot samme tips om du ikke kunne burke din egen tiss under samleie? 🙄 Anonymkode: 30116...3cb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dama mi er også trang og gynekologen hennes sa også at hun er trangere enn snittet. Vi bruker god tid på forspill og hun blir veldig våt. Hun er generelt petit og ganske lav, så er nok derfor. Har gått seg til etter hvert heldigvis. Er en del større enn de hun har vært med tidligere så tar jo litt tid å bli vant med en større hvis hun er trang i utgangapungtet. Mitt tipps er å bruke lang tid på forspill å ta det forsiktig og nyte hverandre.😊 Anonymkode: d3caf...99b Takk for tips 😊 Jeg er er ikke petit, men ikke så veldig høy (162 ) og jeg har former ( ikke tykk). Anonymkode: 24f1a...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå