Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med språket til disse menneskene? Snakker og skriver i så vulgære vendinger at det etterhvert blir helt uutholdelig å ha noen form for kontakt muntlig og skriftlig med disse.

Ser det på mange tråder her inne også, det ene vulgære ordet etter det andre, og de virker ofte helt ensporet fokusert på kun en eller to ting. Helst alt som kan brukes vulgære ordvendinger om.

Det er ikke akkurat noe kult å lese nyhetsmedier der folk lirer av seg slike ord også. Er det virkelig ikke mulig lengre åsnakke om ulike temaer uten å ta ibruk ord som kun kriminelle og amøber brukte tidligere?

Spar oss for beskrivelser av kvinne og mannskropper og organer.

Har du kuttet kontakten med slike mennesker?

Anonymkode: 19ed0...4fc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen eksempler, så blir det litt enklere å forstå akkurat hva du mener?

Men nei, har nok ikke kuttet kontakten med noen pga. det, og klarer ikke heelt kjenne meg igjen i beskrivelsen. Enkelte tråder kan jeg se poenget, men det er ikke noe overflod av dem, slik jeg føler det.

Anonymkode: dfdea...c05

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du noen eksempler, så blir det litt enklere å forstå akkurat hva du mener?

Men nei, har nok ikke kuttet kontakten med noen pga. det, og klarer ikke heelt kjenne meg igjen i beskrivelsen. Enkelte tråder kan jeg se poenget, men det er ikke noe overflod av dem, slik jeg føler det.

Anonymkode: dfdea...c05

Nei, vil helst ikke sitere ordene. Tenk på noe ala sleske ord på sexforumet bare at det blir brukt i såkalte natrulige og vanlige samtaler og du ikke klarer å ha en normal samtale med disse menneskene mer for det er og blir umulig på ha normale samtaler uten skjulte meninger og ekle hentydninger til kropp og organer.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vil helst ikke sitere ordene. Tenk på noe ala sleske ord på sexforumet bare at det blir brukt i såkalte natrulige og vanlige samtaler og du ikke klarer å ha en normal samtale med disse menneskene mer for det er og blir umulig på ha normale samtaler uten skjulte meninger og ekle hentydninger til kropp og organer.

Hvis du ser bort fra enkelte åpenbart flåsete innlegg synes jeg egentlig språket på seksualforumet er ganske stuereint. Det er tross alt sex det er snakk om og det er stort sett personlig erfaringer og problemstillinger det er snakk om. Da vil språket skille seg litt fra naturfagsboka på ungdomsskolen. Hvis du finner språket i det de fleste andre opplever som normale samtaler som for vulgært, er det kanskje du som er for sart/prippen/puritanistisk/sett-inn-det-som-passer?

• Liker 5
Skrevet

Her føler jeg vi trenger eksempler, ts. 

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Jdz said:

Hvis du ser bort fra enkelte åpenbart flåsete innlegg synes jeg egentlig språket på seksualforumet er ganske stuereint. Det er tross alt sex det er snakk om og det er stort sett personlig erfaringer og problemstillinger det er snakk om. Da vil språket skille seg litt fra naturfagsboka på ungdomsskolen. Hvis du finner språket i det de fleste andre opplever som normale samtaler som for vulgært, er det kanskje du som er for sart/prippen/puritanistisk/sett-inn-det-som-passer?

Er ikke sart. Er bare pøkk lei av alt sekfokuset og det å hele tiden dreie samtaler inn på sex.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sart. Er bare pøkk lei av alt sekfokuset og det å hele tiden dreie samtaler inn på sex.

Altså, hva forventet du av sexforumet egentlig? Strikking og kakeoppskrifter? Hold deg unna da og les noe annet i stedet.

• Liker 4
Skrevet

Jeg er enig. Det er så mange som har en vulgær språkbruk. Barnet til en venninne spurte hvordan hunden fikk valper i magen, da svarte hun: «En hannhund og en jentehund treffes, og så p..er de». 😳

Anonymkode: 5ef2a...7fb

• Liker 1
Skrevet

Er det eks " å eie fitta si" du mener? Som sto i VG/Dagbladet? Isåfall er du sart. 

Anonymkode: 96739...e47

• Liker 2
Skrevet

Enig med TS. Det er noe fordummende når statskanalen tillater stygge ord. Sist under valgsendingene kom det noen utbrudd. 

Anonymkode: 46a75...d0d

• Liker 1
Skrevet

Syns også dette er ufyselig. Trenger ikke eksempler. Alle kan tenker seg hva slags griseprat ts sikter til. Jeg liker heller ikke språket til enkelte.

Anonymkode: 3f35b...760

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...