Gå til innhold

Inspirert av annen tråd.. «pårørende fra helvete» skal jeg si «foreldre fra helvete» når det er kritikk om min jobb??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd der ei dame er misfornøyd med helsearbeidere fra et sykehjem faren hennes bor på.. som svar i tråden får hun gjentatte ganger komme tarer som «pårørende fra helvete» opptil flere ganger! 
hva er det som feiler folk?? 
jeg jobber i barnehage, og her inne er det forferdelig mye klaging og sutring mot barnehage personalet og barnehage generelt.. hadde det vært akseptert om jeg gikk i forsvar og kalte folk er inne på KG.. 

«foreldre fra helvete» ??? 

Anonymkode: 118f2...830

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂Sannheten kan være hard og brutal...

Anonymkode: f0381...ea8

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂Sannheten kan være hard og brutal...

Anonymkode: f0381...ea8

Ser aldri på foreldre som «foreldre fra helvete»

om noen er misfornøyde, eller har ting de føler på, er jeg super giret på å få til en god dialog, trygghet og tillit. Vil at folk skal gi oss både ris og ros. Kun på den måten kan vi bli bedre og utvikle oss. 
Å kalle foreldre «foreldre fra helv..» er forferdelig lavmål.. men innen helse er visst det vanlig, spesielt her på KG 

Anonymkode: 118f2...830

Skrevet

Det er vel ikke langt fra det moren som krangler registreringen av seks minutter oppholdstid i Bhg fikk høre i sin tråd, eller «kunden fra helvete»som ei i koronaforumet nok er (hun mente Power var urimelige npr de overholdt smittevernreglene og  ikke ville «vise skjønn» og la akkurat henne slippe antibac, for hun bruker ikke antibac). For eksempel. Om ikke akkurat det uttrykket er brukt, kommer jo meningene til mange om trådstarters oppførsel og holdninger klart frem. 

Anonymkode: be4b1...575

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...