AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Noen vet hvordan jeg kan få tak i den butikken som jeg kjøpte varen fra. Kjøpte tre ting, en av de funker ikke. Prøver å reklamere, men online kontaktskjema funker ikke. Har forsøkt i en uke og har til og med tatt videoopptak av skjermen, av jeg har forsøkt det. Har brukt cdon noen få ganger før, men aldri hatt problemer med varene før. Noen som vet om det finnes email til dem? Jeg blir hele tiden sendt til online kontaktskjema som, som sagt, funket ikke. Anonymkode: 39c6f...b04
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen vet hvordan jeg kan få tak i den butikken som jeg kjøpte varen fra. Kjøpte tre ting, en av de funker ikke. Prøver å reklamere, men online kontaktskjema funker ikke. Har forsøkt i en uke og har til og med tatt videoopptak av skjermen, av jeg har forsøkt det. Har brukt cdon noen få ganger før, men aldri hatt problemer med varene før. Noen som vet om det finnes email til dem? Jeg blir hele tiden sendt til online kontaktskjema som, som sagt, funket ikke. Anonymkode: 39c6f...b04 Jeg mener jeg bare brukt kontaktskjema/mail, da de ikke hadde telefon. Elendig og tungvind kundeservice. Etter gjentatte mail i flere uker, hvor de først nektet å ta i mot produktet for reparasjon, men etter beskjed om at dette blir meldt videre plutselig kunne ta i mot varen allikvel, ble hele saken bare krøll. Fikk en mail tilbake om at verkstedet krever nærmere 10 000 kr for reparasjon av varen, da de mente at det ikke gikk på garanti. Eller jeg kunne få tilbake produktet ødelagt, for 500 kr. Dette bestridet jeg, og ringte verkstedet. De hadde aldri mottatt produktet, så de ante ikke hva jeg snakket om... Gav beskjed tilbake, samtidig som jeg sa at dette ble meldt. Voila, så var det plutselig en "misforståelse", og jeg kunne selvsagt få opphevet kjøpet..... Håper ikke dette er praksisen deres til en hver tid, men ufattelig tungtvidt system for kundeservice! Anonymkode: 57f15...bff
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener jeg bare brukt kontaktskjema/mail, da de ikke hadde telefon. Jeg får bare dette opp. Jeg har gjort opptak etter første gang det ikke gikk igjennom. Bevis på at det ikke gikk igjennom. Samme greie hver gang. Noe skjedde, prøv igjen heldigvis ikke noe dyrt, men irriterende allikevel. Derfor tenkte jeg på mail. Noen som har adresse? Anonymkode: 39c6f...b04 Endret 6. november 2020 av Chantielle
trøndermann38 Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Jeg fikk cdon til å ringe meg, mye bedre enn den mailgreia. Bare be de ringe deg
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Akkurat nå, trøndermann38 skrev: Jeg fikk cdon til å ringe meg, mye bedre enn den mailgreia. Bare be de ringe deg Hvordan? Kontaktskjema går jo ikke gjennom. Fant heller Ikke en tlf nr. Anonymkode: 39c6f...b04
trøndermann38 Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan? Kontaktskjema går jo ikke gjennom. Fant heller Ikke en tlf nr. Anonymkode: 39c6f...b04 Sendte på supporten at jeg ønsket de skulle ringe meg
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 2 timer siden, trøndermann38 skrev: Sendte på supporten at jeg ønsket de skulle ringe meg Jeg var på support, der jeg brukte reklamasjon kontaktskjema. Forsøkte for nte gang akkurat nå. Fortsatt samme melding, som for en uke siden. Jeg har nå sendt en melding via ANDRE SPØRSMÅL og bedt dem ta kontakt med meg. Irriterende. Hvor lang tid skal de liksom bruke på en kontaktskjema som ikke funker. Anonymkode: 39c6f...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå