AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Hei, dere som har hatt bryllup på sørlandet Trenger tips til lokaler til ca 30-40 mennesker hvor vi kan være hele kvelden, gjerne med en liten scene eller i allefall plass for bandet. Enten et sted vi kan ha med mat/bestille catering, eller et sted som har kjøkken og alt, men vil helst ikke ha det på hotell. Bør være innenfor en knapp times kjøring fra Kristiansand. Har vurdert Bjelle gård, men synes det virker litt stort? Hvor hadde dere ders bryllup? Anonymkode: 28198...e36
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Klubben selskapslokale, Vigeland hovedgård, Myren gård Anonymkode: cef8b...515
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Kalvild gård:) Anonymkode: 61867...0b0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har vært på visning på Bjelle Gård. Det er nok ikke for stort, men for min del ble det uaktuelt da det er så utrolig dårlig akustikk der, så jeg fikk skikkelig hodepine etter 30 min på visning.. men jeg er sensetiv på det, kanskje det funker for dere! Vigeland Hovedgård er også aktuelt, de har utescene (med tak) og man kan også ha bryllupsfeiring i 1 etg der, som er et litt mindre lokale enn "loftet". Begge steder har kjøkken, og man kan til og med vie seg der Anonymkode: f63a2...915
Newgirll Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Jeg har vært i to bryllup på bjelle gård, og opplevde ikke at akustikken var noe fæl. Vakkert lokale og plass til mange 😊
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 Hadde vårt på Bjellandstrand gård på Tromøya. Giftet oss i rosehagen med prest og hadde selskapet inne. De ordnet med alt av mat og dekking. Var veldig fornøyd med opplegget og tror gjestene også koste seg 😊 Anonymkode: 1325e...9f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå