Gå til innhold

Synes så synd på kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som må suge peniser og svelge av sæd. Har lyst til å gi alle kvinner jeg ser en klem og trøst. Mer kan jeg ikke gjøre dessverre.

Anonymkode: ae5fd...cf1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som må suge peniser og svelge av sæd. Har lyst til å gi alle kvinner jeg ser en klem og trøst. Mer kan jeg ikke gjøre dessverre.

Takk for forsøket..🙄 Er du en homo sapiens og lesbisk siden du syns mannlig seksualitet er så ekkelt? 

Anonymkode: 42e28...c7f

• Liker 4
Skrevet

Tja, noen av oss verken suger eller svelger. Verken jeg eller partneren liker å motta oral, så det utgår begge veier. 

Anonymkode: a171e...d53

• Liker 6
Skrevet

Ingen MÅ noen ting. Jeg gjør det fordi jeg liker det!

Anonymkode: 5d901...741

• Liker 7
Skrevet

Så skaff deg en mannlig sexpartner da. Homofile menn liker jo stort sett dette.

Anonymkode: 3fb05...c73

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er det synd på oss? Det er jo bare digg

• Liker 3
Skrevet

Noen nyter faktisk å gjøre det da, folk er forskjellige :)

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne føler jeg dette. Jeg synes synd på alle menn som må slikke fitte, smake reke, og slurpe i seg snerk. 

Anonymkode: d1c65...b07

• Liker 4
Skrevet

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som kvinne føler jeg dette. Jeg synes synd på alle menn som må slikke fitte, smake reke, og slurpe i seg snerk. 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ser dere på en del av kroppen som gir så mye glede og nytelse på denne måten? En skal jo elske hele seg selv, og helst hele den en velger å ha sex med. Så lenge en er hygienisk og ren, så er det i mine øyner bare en veldig fin opplevelse for begge. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er ingen synd på de homofile som også gjør dette?

Anonymkode: b4a7e...3e8

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker det, så er absolutt ikke synd på meg! Er det beste vorspielet for meg.

Anonymkode: 07673...a6d

Skrevet

Tror nok mange gjør det for å blidgjøre mannen, selvom de hater det.

Anonymkode: 0e883...259

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe å synes synd på. Fitte smaker deilig 😊 hilsen lesbisk

Anonymkode: 78c0e...800

• Liker 4
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke noe å synes synd på. Fitte smaker deilig 😊 hilsen lesbisk

Anonymkode: 78c0e...800

Enig. Har enda til gode å slikke ei fitte som smaker reke.

Anonymkode: 3fb05...c73

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Tror nok mange gjør det for å blidgjøre mannen, selvom de hater det.

Anonymkode: 0e883...259

Det å blidgjøre mannen er jo god nok grunn mener jeg. Jeg syntes ikke det er noe særlig digg å svelge, men jeg gjør det fordi det gleder partneren min og det at han digger det tenner meg, så win win. 
Når det er sagt så varierer graden av entusiasme for meg fordi jeg ikke er super glad i oral, mens partner min foretrekker det, så vi sliter litt med å finne balansen innimellom, så hvis han får mye oral så blir det litt slitsomt syntes jeg, men jeg liker å suge, bare ikke så komfortabel med svelging. 

Anonymkode: 33452...ff4

Skrevet
På 6.11.2020 den 15.28, AnonymBruker skrev:

Jeg synes mere synd på dem som ikke får sex i det heletatt, så jeg vurderer faktisk å bli omorgsknuller igjen... Føler meg både egoistisk og slem som ikke gir av det jeg har, når jeg vet hvor takknemmelig og glad dem blir...

Skrevet
På 6.11.2020 den 15.28, AnonymBruker skrev:

Det er ingen kvinne som MÅ dette, de som ønsker det gjør det og vi som ikke vil lar være. Så enkelt er det.

Skrevet

Det er da så hyggelig. Spesielt om mannen allerede er hard og smaker precum, og spiser sunt og ikke røyker. Da er det bedre enn søndagsmiddag og dessert. 

Anonymkode: e6908...842

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...