Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte på en jobb og var til intervju, søkte personene som holdt intervjuet opp på nett for å se om dette er personer jeg kan trives med i miljøet/sosialt. 

Kom selvfølgelig til face profilene deres og klarte å like det ene bildet(!!!)🙈🙈🙈Det var absolutt ikke med hensikt og fikk klikket på knappen umiddelbart igjen for å fjerne liken. 

Hva er oddsen for at det ble sendt varsel og at personen kan se det når jeg fjernet omtrent samtidig som jeg liket?😢

Off, vill bare forsvinne, de jobber i en søskenbedrift, så ikke utenkelig at jeg får noe med de å gjøre siden. Fikk selvfølgelig ikke jobben for de som lurer😂

Anonymkode: 83db4...102

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du fjernet det fort skal det EKSTREMT mye til for at de fikk varsel om det. Så det går nok fint 😘

Anonymkode: 2d249...f46

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er oddsen for at det ble sendt varsel og at personen kan se det når jeg fjernet omtrent samtidig som jeg liket?😢

Forsvinner ikke varselet når du sporenstreks unliker på denne måten? 

For øvrig ingenting å bry seg om. Du fikk jo ikke jobben så :) Hadde vært verre om du delte bildet ;) 

Anonymkode: 5629b...bdc

Skrevet

Du kan trøste deg med at de garantert har opplevd det før. Også er det jo lite sannsynlig at de i det hele tatt har fått varselet.

Ta det helt med ro, du😊

• Liker 1
Skrevet

Off, takk så snille dere er❤

Mistet all selvtillit i forhold til jobbsøking, gikk ikke så bra på intervjuet heller. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Off, takk så snille dere er❤

Mistet all selvtillit i forhold til jobbsøking, gikk ikke så bra på intervjuet heller. 

Nesj! Hev deg over det. Tenk litt på det. Det var sikkert 100-vis av søkere. Du kom deg på intervju som én av noen få. Av alle som har vært på intervju, er sjansen egentlig liten for at dem plukker ut deg med mindre du har kompetanse som knuser stillingsbeskrivelsen. Av alle som var på intervju får bare én jobben. Én av mange på intervju, og én av 100-vis av søkere. Du er ikke noe dårligere enn alle andre, som har fått samme avvisning som deg. 

Restart. Prøv på nytt. Lær av dine "feil", og prøv å gjør ting bedre neste gang. Selv om neste gang også er små sjanser. Er helt normalt å få mange jobbavslag iløpet av et langt liv. Jeg for min del har søkt på kanskje 25 jobber, vært på 7 intervju, og fikk 1 jobb. Ikke ta avslag personlig. Aldri :) 

• Liker 3
Skrevet

Personen fikk nok varsel, men om h*n trykker på varselet så kommer det ikke opp noe. 

Anonymkode: b1481...3fa

• Liker 2
Skrevet

...Og hold deg unna "liker" og "del" knappene når du stalker ;) 

Skrevet

Du må jo skaffe deg en anonym snikeprofil! Det er sånn vi rutinerte gjør det😉

Anonymkode: 5811d...7bf

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får du til det? Går ikke an å lage to profiler inne på facebook. Må jo verifiseres på alle mulige måter.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja, en gang klarte jeg å sende venneforespørsel, det stod sender, så jeg dobbeltklikket, det kom "forespørselen er avbrutt" håper personen ikke fikk vite om det?😣 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hehe, har vært utenfor det samme. Man får noya akkurat der og da, men er det så nøye da? Du er ikke den første som småsnoker på profiler. Shit happens!

Endret av Cordelia
Skrevet

Du, dette går nok HELT fint. 

Anonymkode: 47f48...49f

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, dette går nok HELT fint. 

Det virker jo veldig useriøst fra min side da😅

Synes det er utrolig pinlig.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det virker jo veldig useriøst fra min side da😅

Synes det er utrolig pinlig.

Da jeg åpnet tråden tenkte jeg du hadde sendt nakenbilder til sjefen ved et uhell eller noe slikt. 😂 Men en like som du tok bort med en gang ville jeg ikke vært så bekymret for. Pust med magen, dette går fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...