AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Del Skrevet 6. november 2020 Skal pusse opp badet. Den dag i dag er det et slitent lite servant fra Ikea som er 20 år gammelt. På samme veggen, 1 menter unna, er uttaket til vaskemaskinen. Jeg ønsker et møbel langs hele veggen, som henger sammen. Jeg ønsker å skjule vaskemaskinen inne i et skap. Til nå har jeg bare funnet enkle servant, og noe helt annet igjen for å skjule vaskemaskinen (til vaskerom med helt andre mål) Jeg finner liksom ikke noe som passer sammen, eller noe som faktisk er et møbel langs hele veggen. Til å skjule vaskemaskinen finner jeg bare møbler som er til vaskerom med store vaskekummer osv Anonymkode: 95c1c...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Del Skrevet 6. november 2020 Få en møbelsnekker til å lage det for deg, så får du noe som passer perfekt. Anonymkode: 66630...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMF Skrevet 6. november 2020 #3 Del Skrevet 6. november 2020 IKEA har løsninger. 2 kjøkkenskap, med benkeplate over og vask i den ene. eller dette med skap på siden https://www.ikea.com/no/no/p/lillangen-skap-til-vaskemaskin-hvit-00206096/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå