AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Hei Jeg og kjæresten har blitt enige om at jeg og sønnen min skal møte han og barna for første gang. Noen som har tips? Jente 8 år og jente 3 år. Jeg har en sønn på 3 år. Kjæresten har møtt sønnen min og de kommer godt overens. Så der er jeg ganske trygg. Men tenkte også litt på at det kanskje er lurt at jeg møter de uten sønnen min ? Hvordan hadde dere gått frem ? Vi skal være ute å leke tenkte vi slik at vi kan holde avstand i disse tider 😊 Bør jeg møte de først eller er det greit at jeg møter de men sønnen min? Anonymkode: f6f3c...775
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Vent med å holde hender/være nær mannen ved de første møte e, også begynner du ikke rett på å kysse han på munnen første gang du skal vise nærhet med han. Hold hender og klem uskyldig i starten. Si i fra til mannen så dere blir enige om det på forhånd. Også ville jeg møtt barna alene uten din sønn første gangen. Lykke til! Om du er som jeg var er du nok hundre ganger mer nervøs en de barna😊 (^her snakker jeg kun av erfaring) Anonymkode: 5e81a...c16 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent med å holde hender/være nær mannen ved de første møte e, også begynner du ikke rett på å kysse han på munnen første gang du skal vise nærhet med han. Hold hender og klem uskyldig i starten. Si i fra til mannen så dere blir enige om det på forhånd. Også ville jeg møtt barna alene uten din sønn første gangen. Lykke til! Om du er som jeg var er du nok hundre ganger mer nervøs en de barna😊 (^her snakker jeg kun av erfaring) Anonymkode: 5e81a...c16 Ja selvsagt 😊 kyssing og klemming venter vi med. Det trenger ikke barna å se 😊 Ganske nervøs ja. Hun eldste virker som ei kjempe gøy jente. Hun minste er litt mer forsiktig av seg 😊 gutten min elsker å leke med andre barn, så håpe de kommer godt overens. Ønsker at det skal gå bra og at de liker meg. Forholdet må da selvsagt bygges opp med tid 😊 ts Anonymkode: f6f3c...775
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Har barna noe favorittmat? For jeg tenker en ide kanskje kunne vært pizza (gjerne sånn pizzabakern så man slipper styr) og noe drikke ute. Så får barna en god opplevelse og en ting de liker som forbindes med deg, og hun sjenerte får litt «oppvarming» før mye lek. Anonymkode: 7a47e...dd4
Ulrikke Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Ville enten gått på tur med niste/bål osv eller et sted med plass til å leke, om det så er et lekeland eller hva som finnes i nærheten. Ville kanskje møtt dem uten din sønn først ja. Så lenge dere er ute blant folk et sted hvor ungene har noe å gjøre så vil jeg tro det går helt fint! Vær blid og imøtekommende, men la den yngste styre tempoet hvis hun er sjenert. Og bruk den tiden det tar! Møtte mine stebarn første gang da de var 1, 2 og 6 år gamle (nærmere 2, 3 og 7). Vi møttes på nøytral grunn, med plass for ungene til å gå til og fra. Jeg hadde ingen barn selv da, så jeg slapp å ta hensyn til det. Men jeg lot ungene styre tempoet, var blid og imøtekommende, og det tok ikke lang tid før jeg var en naturlig del av livet for dem! (det er nå over 18 år siden, så noe må jo ha funket )
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 32 minutter siden, Ulrikke skrev: Ville enten gått på tur med niste/bål osv eller et sted med plass til å leke, om det så er et lekeland eller hva som finnes i nærheten. Ville kanskje møtt dem uten din sønn først ja. Så lenge dere er ute blant folk et sted hvor ungene har noe å gjøre så vil jeg tro det går helt fint! Vær blid og imøtekommende, men la den yngste styre tempoet hvis hun er sjenert. Og bruk den tiden det tar! Møtte mine stebarn første gang da de var 1, 2 og 6 år gamle (nærmere 2, 3 og 7). Vi møttes på nøytral grunn, med plass for ungene til å gå til og fra. Jeg hadde ingen barn selv da, så jeg slapp å ta hensyn til det. Men jeg lot ungene styre tempoet, var blid og imøtekommende, og det tok ikke lang tid før jeg var en naturlig del av livet for dem! (det er nå over 18 år siden, så noe må jo ha funket ) Tenkte å dra i en klatrepark i et skogholt i nærheten av der vi bor 😊 de har ikke vært der før. Så skal jeg ta med pølser og kakao. Det er en gapahuk tilknyttet klatreparken hvor vi kan fyre bål også 😊 Så blir en kjekk dag for store og små 😊 Jeg elsker å ta med sønnen min der, vi er der hver helg 😊 ts Anonymkode: f6f3c...775
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Høres ut som en super plan du har laget. Men jeg ville stukket innom å hilst på jentene hans kjapt en gang før dere møtes alle sammen:-) Anonymkode: 5aa57...2c5
AnonymBruker Skrevet 7. mars #8 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 6.11.2020 den 14.48): Hei Jeg og kjæresten har blitt enige om at jeg og sønnen min skal møte han og barna for første gang. Noen som har tips? Jente 8 år og jente 3 år. Jeg har en sønn på 3 år. Kjæresten har møtt sønnen min og de kommer godt overens. Så der er jeg ganske trygg. Men tenkte også litt på at det kanskje er lurt at jeg møter de uten sønnen min ? Hvordan hadde dere gått frem ? Vi skal være ute å leke tenkte vi slik at vi kan holde avstand i disse tider 😊 Bør jeg møte de først eller er det greit at jeg møter de men sønnen min? Anonymkode: f6f3c...775 Hvordan gikk det?😊 Anonymkode: 3a1c6...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå