Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Jeg skal ut å handle i morgen å skal ha noen produkter:mascara og div fra merke Gosh. Har aldri brukt dette merke før å lurer derfor på om noen kan fortelle meg i hvilke butikker de fører dette merke??på forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Vita har Gosh. Øyenskyggene i krukke er fantastiske :)

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som har prøvd kostene? Var og tok en titt på hjemmesiden. Har sett de produktene på vita. Noen som husker åssen prisene er for duo og kvartett øyeskyggene? Er litt sensitiv for noen sminkemerker....lurer på om denne passer for meg?

Skrevet
Jeg skal ut å handle i morgen å skal ha noen produkter:mascara og div fra merke Gosh. Har aldri brukt dette merke før å lurer derfor på om noen kan fortelle meg i hvilke butikker de fører dette merke??på forhånd takk:)

Var vist en mascara derfra som skulle være så super:). hvilken pris er det på øyenskyggen i krukke da?. blei vist ikke handletur idag..spysyka:(men imårra blir det:)..er det flere plasser en vita som selger det?

Gjest gjest1
Skrevet

Vet ikke om Gosh er noe merke for de med sensitiv hud, jeg reagerer ikke på det, og min hud er ganske sensitiv.

Skyggene i krukke koster ca 50 kr, og finnes i mange farger. Veldig fine til festbruk.

• 2 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Søk på google... her: http://www.gosh.dk/

www.goshcosmetics.dk

når jeg allerede skriver her så lurer jeg også på en ting med dette merket.

jeg er imot dyretesting og bruker derfor ikke dyretestet sminke.

derfor er gosh dyretestet ?

Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Jeg har pudderkostene fra Gosh, og er veldig fornøyd me de, merker STOR forskjell fra H&M kostene. Så de anbefales, koster ca 100kr. Jeg kommer hvertfall te å fortsette å kjøpe de :)

Gjest Gjest2
Skrevet

Gosh er det beste billigmerket, synes jeg.

Skrevet

De står ikke oppført på dyretesting.no ihvertfall

Skrevet
Hva er hjemmesiden?

www.gosh.dk

Det er bae Vita i Norge som har gosh. har bra produkter og er uten parfyme:)

Anbefaler dette merke, selger veldig mye av det og mange som sier de er fornøyde m merket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...