AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Jeg og exen har et barn på 6 år. Nå er han forlovet med ei ny og venter barn med henne. Kjenner på bitterhet og sjalusi. Flere som har opplevd det samme? Anonymkode: 18037...91f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Ja, det tror jeg er helt normalt. Jeg gikk fra min eksmann og var veldig "ferdig" med forholdet, men det var allikevel vanskelige følelser jeg kjente på da han skulle ha barn med sin nye samboer. Men da jeg ble vant til tanken så gledet jeg meg over at mine barn skulle få et søsken. Og nå har jeg blitt veldig glad i hans nye barn. Anonymkode: e0bac...bf8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Ja, er vanlig. Anonymkode: df94a...e90
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Jeg var glad da eksen gikk såpass videre jeg. For meg høres det rart ut, høres ut som om man ikke er ferdig med en eks om man reagerer på slikt. Anonymkode: 600b8...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Fant ut idag at eksen min (barnefar) har fått seg kjæreste. Jeg ble glad på hans vegne og gratulerte han. Men jeg har null følelser for han og derfor gikk ut av det forholdet, siden han fortjener å være sammen med en som kan gi han romantisk kjærlighet. Han må gjerne få flere barn, synes ikke det er noe å bli sjalu på, at han får enda et menneske å ta seg av i 20 år frem. 😄 Anonymkode: 90846...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Jeg lo godt da eksen skulle ha barn. Han er 50 år og går i gang med runde 3. Har 4 barn fra før på 23, 19, 11 og 7 år. Han har strevd nok med å få kabalen til å gå opp i alle de år og nå fortsetter han med samme stresset. Anonymkode: b4f99...d55 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå