Gå til innhold

Tørr ikke gå ned på han eller runke han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre og alle synes forskjellige ting er digg. Synes menn bare klager og kun kommer når de runker seg selv hardt🙁

Anonymkode: e994e...92b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spurt hva han liker?

Anonymkode: 432c4...a00

• Liker 1
Skrevet

Spør.han. 

Snakk.om.det.

Prøv.deg.fram.

Utforsk

Dine antagelse om at man klager og ikke kommer skikkelig uten å runke seg er feil. Menn klager vel minst på sexlivet, fordi det skal lite til for å tilfredsstille.

Anonymkode: aff8d...69d

• Liker 2
Skrevet

Har spurt og bedt han vise, han sier det bare er å gjøre sånn *viser*, han virker misfornøyd/oppgitt og tar over selv.

Skrevet

Hvis du vil prøve å ronke han, så bruk mye olje. Da kan du variere hardt og løst grep. Lykke til :)

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva jeg skal gjøre og alle synes forskjellige ting er digg. Synes menn bare klager og kun kommer når de runker seg selv hardt🙁

Det er utrolig digg å bli runket av ei jente. Men det skal mye til for at jeg skal komme ved å bli runket av ei jente.

Ville ikke ha klagd uansett. Sex skal være nytelse for begge, og det er viktig at når du deler din kropp med meg at jeg ikke rakker ned på deg.

Anonymkode: 4480b...33e

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du syns det er vanskelig å tilfredsstille en mann, tenk hvor vanskelig det da er for en mann å tilfredsstille en kvinne. Damers seksualitet er mye mere komplekse å vanskeligere å tilfredsstille enn det menn er. Du må snakke med han å kommunisere hvordan han liker det.🙂

Anonymkode: 54a3b...a8b

• Liker 3
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 6df13...148

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, hva slags menn er det du finner deg? Kanskje du skal se deg om etter andre typer menn?

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damers seksualitet er mye mere komplekse å vanskeligere å tilfredsstille enn det menn er.

Er den? Grei ut for KG.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har spurt og bedt han vise, han sier det bare er å gjøre sånn *viser*, han virker misfornøyd/oppgitt og tar over selv.

Vis at du har LYST til å gjøre det! Seriøst, litt entusiasme slår fletta av all verdens teknikker. 

Men lysten må være ektefølt, elsker du ikke å runke/suge blir du heller aldri god på det, vi menn merker det godt når dere gjør det kun fordi dere føler dere må - noe dere sikkert også gjør.

Selv elsker jeg å slikke, tror ille jeg har prøvd meg på noen «teknikk» siden jeg var tenåring 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Personlig hadde jeg syntes det hadde vært ekstremt turn off å måtte lære en person å slikke meg. Kan hende det er det samme for han. Men hvorfor må du vite spesifikt hvordan man gjør det? Er ikke noe fasit. Bare gjør det som føles naturlig så lærer man rimelig fort hva den andre liker. Bare føl deg frem... varier mellom runk og sug, evt begge samtidig, varier hvor fort du runker, hvor langt du tar inn kuken..bruk tungen, masser ballene osv. prøv deg frem

Endret av Badbunny
Skrevet

Bruk mye spytt, ikke la det være tørt. Putt pikken inn i munn, hold leppene rundt, gå opp og ned på skaftet, sug litt, slikk litt med tungen mens du har han i munnen, bruk gjerne litt hender til å runke han samtidig som du kjæler med pungen hans. Varier tempo og hva du gjør i starten, for så å øke tempo når han nærmer seg orgasme 😉

Anonymkode: 35610...017

Skrevet

Vis at du liker det og lytt til hans reaksjoner På hva han liker og ikke, og følg dem. Kommunikasjon er ikke bare verbal.

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk mye spytt, ikke la det være tørt. Putt pikken inn i munn, hold leppene rundt, gå opp og ned på skaftet, sug litt, slikk litt med tungen mens du har han i munnen, bruk gjerne litt hender til å runke han samtidig som du kjæler med pungen hans. Varier tempo og hva du gjør i starten, for så å øke tempo når han nærmer seg orgasme 😉

Pisspreik !

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 6df13...148

Uforskammet å spørre folk etter alder. !😁

Skrevet
3 timer siden, Mr Big skrev:

Vis at du har LYST til å gjøre det! Seriøst, litt entusiasme slår fletta av all verdens teknikker. 

Men lysten må være ektefølt, elsker du ikke å runke/suge blir du heller aldri god på det, vi menn merker det godt når dere gjør det kun fordi dere føler dere må - noe dere sikkert også gjør.

Selv elsker jeg å slikke, tror ille jeg har prøvd meg på noen «teknikk» siden jeg var tenåring 

Ja det a merker me veldigt godt, her er det så og si heilt slutt på oral sex og når da kommer til runking trur eg hu prøve og tenna ett bål, det går so fort at en kan nesten få brannsår.. Sikkert bare for og bli ferdig med da

Anonymkode: 5be3f...58c

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Mr Big skrev:

Amen 🙏🏻

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han høres ut som en dust. Ingen vits i å være oppgitt.

1 time siden, Anonym Bruker skrev:

Uforskammet å spørre folk etter alder

Synes det er helt relevant å spørre etter alder når folk oppfører seg sånn. Hvis han er veldig ung kan det være en forklaring, selv om det ikke er en unnskyldning. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, petterm skrev:

Han høres ut som en dust. Ingen vits i å være oppgitt.

Synes det er helt relevant å spørre etter alder når folk oppfører seg sånn. Hvis han er veldig ung kan det være en forklaring, selv om det ikke er en unnskyldning. 

Han er ikke veldig ung nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...