AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Er i 6 uke og føler meg symptomfri. Når kommer kvalmen alle snakker om? Er det noe galt? Anonymkode: 45346...63d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Det er helt normalt å ikke kjenne noe så tidlig. Jeg kjente ikke noe før i uke 8 begge gangene med mine. Når og OM man blir kvalm, varierer. For de fleste er kvalmen verst mellom uke 7-12, men noen (20% heldige jævler) blir aldri kvalm, andre blir kvalm senere, osv. Anonymkode: 7575e...093
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 det varierer jo fra person til person! jeg ble ikke kvalm før uke 8. Hadde lite symptomer ellers. betyr ikke at noe er galt fordi.. ta TUL eller snakk med legen din hvis du er så bekymret? ikke godt for deg å gå å ha det slik.. 🧡 Anonymkode: 0cfae...753
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Alle blir nok ikke kvalme, mange går jo mange uker (og noen få måneder) før de oppdager graviditet til og med. Men ta en graviditetstest? Om du har råd til det kan du bestille tidlig ultralyd privat? Anonymkode: cfff8...6c2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Ble nesten ikke kvalm i det hele tatt, jeg, superheldig sånn sett. Merket lite til hele greia med unntak av litt "voksesmerter" når livmor strakk seg og at jeg ble veldig trøtt en periode. Trenger ikke bety at det er noe galt Anonymkode: a72dd...47f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Jeg er også i uke 6 og imorges kjente jeg på kvalmen, men så snart jeg fikk i meg frokost, ga det seg. Anonymkode: d9647...6c7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Er i uke 36 nå og har hittil ikke vært kvalm. Er fortsatt i full jobb og har ikke slitt med noenting - gått knirkefritt. Så ikke uro deg, noen av oss slipper unna😅 Anonymkode: d72bc...96f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 Det er helt normalt. Jeg hadde stort sett ingen andre symptomer enn at magen vokste. Litt halsbrann på slutten, bare. Anonymkode: 1be54...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå