AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Kjæresten min har en eks som fortsetter å kontakte han. Nå har han blokkert henne fra alt fordi hun ikke gir seg, da har det begynt å komme anonyme meldinger til han som forteller om hvem eksen hans roter med og hvor deilig hun er. Han sier han ikke bryr seg, og det er jo bra at han alltid forteller meg hvis hun tar kontakt. Men nå er det sånn for meg at hun plutselig er en del av vårt forhold, og jeg blir veldig usikker på om jeg takler dette. hun er mye penere enn meg, og jeg føler meg truet og usikker, det er blitt sånn at jeg nesten er "besatt" av henne og bare venter på at han skal gå fra meg til fordel for henne. Han sier sjelden noe pent om utseendet mitt, noe jeg skulle ønske at han gjorde. jeg er nok skadet etter et tidligere forhold med denne type svik, og merker at ingenting han sier kan trygge meg, og jeg setter opp en "vegg" for å unngå å bli såret. Vi bor sammen, har vært sammen i 1,5 år og har det fint, utenom at hun kontakter han hele tiden. Ser nå via facebook at hun også er på besøk hos foreldrene hans når hun er i hjembyen, og jeg kan jo ikke styre hvem de har kontakt med, men alt dette får meg til å tvile på om jeg klarer å fortsette, selv om jeg er utrolig glad i kjæresten min. Anonymkode: f5118...621
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Du må nesten stole på at hun er en ex av en grunn... Og at det er heller tvilsomt at typen din tar tilbake dette prakteksempelet på en kaninkoker. Men så utrolig vanskelig for ham å skulle miste alt fordi exen er riv rusk. Pen?? Mulig det.. Men hvem vil ha en så gal dame?? Anonymkode: 10ec6...4fb 3
deedee_ Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Jeg hadde personlig ikke taklet et slikt forhold hvor eksen er så fremtredende i forholdet. Det at hun går og henger med familien hans, og ringer hele tiden osv hadde blitt for mye, jeg hadde blitt gal. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 sjalusi er speilbilde av egen usikkerhet. Anonymkode: f74b0...84e
GulSitron Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Han kan svare og advare om at de type meldinger er uønsket og at kontakt med henne er uønsket fra hans side, så hvis trakasseringen fortsetter anmelder han og får kontakt og besøksforbud. 4
LilleMumi Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: sjalusi er speilbilde av egen usikkerhet. Anonymkode: f74b0...84e En ting er å være sjalu, men dama er jo gal. Hun går å besøker familien hans, fortsetter å kontakte etter å ha blitt blokert osv. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, GulSitron skrev: Han kan svare og advare om at de type meldinger er uønsket og at kontakt med henne er uønsket fra hans side, så hvis trakasseringen fortsetter anmelder han og får kontakt og besøksforbud. Dette👍 Han kan sende henne en melding om at hvis detter ikke opphører blir det anmeldt med påfølgende besøksforbud og loggføring hos politiet. Anonymkode: c5618...be0 3
Kokeshi Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 Han bør være tydeligere i tilbakemeldingene til sin eks om at henvendelsene hun kommer med er uønsket. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må nesten stole på at hun er en ex av en grunn... Og at det er heller tvilsomt at typen din tar tilbake dette prakteksempelet på en kaninkoker. Men så utrolig vanskelig for ham å skulle miste alt fordi exen er riv rusk. Pen?? Mulig det.. Men hvem vil ha en så gal dame?? Anonymkode: 10ec6...4fb Maaaange menn som elsker gærne damer. Spesielt de som er over gjennomsnittet psycho. Akkurat som at mange kvinner elsker slemme bad boys. Man er gjerne ex av en grunn ja, men nå er det ikke sikkert at det var kjæresten til trådstarter som gjorde det slutt heller. Anonymkode: a7776...d0b 1
got2go Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 Du burde jobbe mer med egen selvsikkerhet før du går inn i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 Skjønner deg godt. Høres forferdelig ut. Er nok best du snakker med kjæresten din om dine usikkerheter, og ta da gjerne med bakgrunn i tidligere forhold. I tillegg bør kjæresten din anmelde henne til politiet for trakassering om det er så ille som beskrevet. Beklager, men om han vil ha en slik dame (virker jo ikke slik) er du mest sannsynlig for god for han. Smaken er som baken, men hun høres bare virkelighetsfjern, narsissistisk og kvalmende opptatt av seg selv ut. En virkelig sjarmør m.a.o.😆 Get a life, sier jeg bare. Toget har gått.. Anonymkode: 0d669...bca
LilleMumi Skrevet 6. november 2020 #12 Skrevet 6. november 2020 1 hour ago, got2go said: Du burde jobbe mer med egen selvsikkerhet før du går inn i et forhold. Man må ikke akseptere alt mulig fra en ex altså. 2
got2go Skrevet 6. november 2020 #13 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, LilleMumi skrev: Man må ikke akseptere alt mulig fra en ex altså. Nei, det må man ikke. Men det er tydelig at ts sliter med egen selvsikkerhet og selvbilde, og det resulterer i grunnløs sjalusi.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #14 Skrevet 6. november 2020 Akkurat nå, got2go skrev: Nei, det må man ikke. Men det er tydelig at ts sliter med egen selvsikkerhet og selvbilde, og det resulterer i grunnløs sjalusi. Og hva er resultatet av å aldri forstå da? Når alt preller av og ingenting betyr noe. Kan det bli bedre, en genuin selvtillit eller mindre sjalusi? Snakker ikke om deg, men man kan ikke forvente at folk som ikke forstår plutselig vil forstå. Anonymkode: 371c9...e5c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå