Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fattig student og skal gi gave til en kvinne 30 år som jeg har en nær relasjon til(prøver å gjøre det så anonymt som mulig😅). Har dere noen tips til hva jeg kan gi henne som ikke er så altfor dyrt? 

Anonymkode: ea9a7...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du/har du lyst til å strikke noe? Ullsokker o.l. blir i alle fall jeg alltid glad for. Spiselige gaver er veldig fint. Hjemmelaget konfekt, et stort glass med brente mandler, en flaske hjemmelaget salt karamellsaus (vanvittig godt på alt fra eplekake til iskrem), cookies in a jar (du legger tørre cookie-ingredienser lagvis i en glasskrukke og klistrer på en lapp med hva hun må tilsette av vått og hvordan de skal stekes). 

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo invitere til en middag for to på en hyggelig restaurant. Kanskje ikke det billigste. Kan evt invitere til hjemmelaget middag også

Anonymkode: 49216...15b

Skrevet

Vanskelig å si når du ikke sier noe om hva hun liker. 

Jeg hadde hatet hjemmestrikket, så som du ser, kvinner i 30-årene liker ulike ting. 

Du må nesten gå ut ifra hva akkurat hun liker. JEG hadde satt pris på sjokolade, men det er ikke alle som ville satt pris på å få kalori-fristelser rett før de skal starte Et Nytt Og Bedre Liv i januar ;)

Anonymkode: be5e4...fbe

Skrevet

Jeg er 27, og jeg hadde likt ting som kosesokker, te, duftlys, ansiktsmasker, godteri, ei flaske med rødvin osv. 

Anonymkode: 52723...2a8

Skrevet

Noe fra Rituals

Vin

Neglelakk og/eller håndkrem

Kosesokker

Skjerf

Krydder/olje

Munnbind i tekstil

Anonymkode: 03736...c93

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27, og jeg hadde likt ting som kosesokker, te, duftlys, ansiktsmasker, godteri, ei flaske med rødvin osv. 

Anonymkode: 52723...2a8

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe fra Rituals

Vin

Neglelakk og/eller håndkrem

Kosesokker

Skjerf

Krydder/olje

Munnbind i tekstil

Anonymkode: 03736...c93

Please, ikke gi sånne ting om dere ikke er 110% sikre på at mottaker bruker sånne ting! Spesielt med tanke duftlys!

Anonymkode: 31ddd...7f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...