Gå til innhold

Kjeft for at man ikke gråter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nært familiemedlem døde nettopp å  jeg får masse spørsmål å nesten kjeft for at jeg ikke gråter ... bare for at jeg ikke skrik betyr ikke det at jeg ikke er lei meg.

Anonymkode: 67d9d...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt at man føler seg nummen. Jeg selv reagerte slik da jeg mistet et familiemedlem for to måneder siden. Be de lese seg litt opp i sorg. Det er helt klart at du er lei deg selvom du ikke viser det. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men jeg vet at det er frustrerende å være lei seg, men ikke klare å vise det. Jeg fikk ganske dårlig samvittighet da jeg ikke gråt fordi jeg følte meg så kald, men jeg ble hele tiden påmint om at det er helt normalt. 

Det er ingenting som er uvanlig. Men bare be de å lese seg litt opp i sorg. Det er ikke slik at man må gråte for å sørge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mennesker reagerer så forskjellig på sorg, og det er ingen oppskrift på hvordan man MÅ reagere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist du får kjeft. Jeg har selv bare grått noen svært få ganger (mistet søsken brått og tragisk for nesten halvannet år siden). Har også følt meg unormal og "feil", men vet jo innerst inne at alle reagerer på ulik måte, uten at det betyr at man ikke sørger.

Anonymkode: d4947...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...