AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Kjenner masse harde, kraftige spark på ettermiddag og kveld. Men kjenner virkelig ingenting på dagtid. For noen uker siden kjente jeg endel både formiddag og kvelder, men nå er det ingenting på dagen. Grunn til bekymring? Hater å være urolig hele dagen og vente på tegn på liv 😭 Anonymkode: 1f4f6...198
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Stillesittende jobb forressten, så burde kjenne noe hvis babyen var aktiv på dagen også.. Anonymkode: 1f4f6...198
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Den sover nok på dagtid, våken og veldig aktiv om kvelden. Slapp helt av det kan snu fort, ellers så blir det slik ut svangerskapet. Anonymkode: e2691...b74 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den sover nok på dagtid, våken og veldig aktiv om kvelden. Slapp helt av det kan snu fort, ellers så blir det slik ut svangerskapet. Anonymkode: e2691...b74 Satser på det, men jeg rekker å bli urolig hver dag når det er så stille så lenge 😭 Håper på at den blir mer aktiv litt mer jevnlig fremover. Takk for beroligende svar Anonymkode: 1f4f6...198
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Litt det samme her, uke 25. Tror ikke det er unormalt? For min del så er jeg ofte mer aktiv på dagtid og sitter mer i ro på kvelden så mulig det spiller inn. Tenker at så lenge du kjenner tydelig aktivitet hver dag så er jo det det viktigste? Anonymkode: 97c29...8a2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Helt normalt. De sover mye inni magen, og det er typisk at de blir mer aktive om kveld/natt. Du er bare i uke 24. Da holder det at du kjenner liv hver dag, det er fremdeles fire uker igjen til du kan forvente et fast mønster i bevegelsene til babyen. Anonymkode: 3e928...e69 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Er i uke 33. Her er det sporadisk liv gjennom dagen, men gjerne en stund mellom. Tar seg opp på kvelden. Anonymkode: 8ab6f...c05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå