Banankaka04 Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Jeg tror at jeg flytter til månen... 7
NorthernLight Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 5 minutter siden, Banankaka04 skrev: Jeg tror at jeg flytter til månen... Tror det blir vanskelig å få transport opp dit.. 7
Banankaka04 Skrevet 6. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, NorthernLight skrev: Tror det blir vanskelig å få transport opp dit.. Haha, var ikke seriøs...
Honey Dew Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Du får ha det bra da. Viruset forsvinner ikke fordi du er lei av det. 4
Banankaka04 Skrevet 6. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, Honey Dew skrev: Du får ha det bra da. Viruset forsvinner ikke fordi du er lei av det. Det er jeg fullstendig klar over... 2
Thaila Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Vi får bare flytte inn i Netflix verden en stund 🤷♀️ leve gjennom internet. 14
Lærern Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Hvis alle blir med til månen så, men ikke aleine, da kan jeg likegodt være hjemme😂 1
Thaila Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, Lærern skrev: Hvis alle blir med til månen så, men ikke aleine, da kan jeg likegodt være hjemme😂 Men alle måtte gått i sånne månedrakter, så kanskje det hadde funka faktisk!
Gjest Pianobar Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 3 timer siden, NorthernLight skrev: Tror det blir vanskelig å få transport opp dit.. Skal nok la seg gjøre med stor nok lommebok🤔
tussi84 Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 Er dritt lei selv. Umulig å planlegge ting om dagen siden alt endres stadig. Fikk en baby for en mnd siden, og det sitter en 85 år gammel oldemor i hjembyen min som gjerne ønsker å møte han. Pga alderen så kan hun rusle når som helst,.og jeg håper bare de to får sjans til å møte hverandre før det + vi får tatt noen bilder av de to sammen. Hun kan jo leve noen år til, men det vet vi ikke. Planene var at hun skulle få se han nå i helgen, men pga økende smitte og nye anbefalinger om å unngå unødvendige fritidsreiser igjen så utsetter vi det nå enda lenger. 1
Gjest ATLAS6 Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 Jeg er også drittlei, men det betyr ikke at man slutter å ta det seriøst.
Fru Uperfekt Skrevet 6. november 2020 #12 Skrevet 6. november 2020 4 timer siden, Banankaka04 skrev: Jeg tror at jeg flytter til månen... Lykke til. Hvorfor er du lei?
Gjest Warrior Skrevet 6. november 2020 #13 Skrevet 6. november 2020 Jeg er også lei. Det har jeg vært siden det kom til Norge. Jeg er også lei for at enkelte driter i smitten og ødelegger for oss alle. Håper alle kan ta det seriøst nå🙏🏻så smitten går ned og så vi raskere kan få en normal hverdag igjen. Ikke minst få feire jul.
Banankaka04 Skrevet 6. november 2020 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, ATLAS6 skrev: Jeg er også drittlei, men det betyr ikke at man slutter å ta det seriøst. Nei, selvfølgelig ikke, men jeg håper at jeg kan leve normalt igjen før jeg blir gammel og dør...
Banankaka04 Skrevet 6. november 2020 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: Lykke til. Hvorfor er du lei? Hvorfor jeg er lei? Er det så rart? Jeg er lei av å ikke kunne leve lenger, men sånn er det bare blitt... 3
Fru Uperfekt Skrevet 6. november 2020 #16 Skrevet 6. november 2020 Akkurat nå, Banankaka04 skrev: Hvorfor jeg er lei? Er det så rart? Jeg er lei av å ikke kunne leve lenger, men sånn er det bare blitt... Du lever jo, eller skriver du ifra det hinsidige? 2
Banankaka04 Skrevet 6. november 2020 Forfatter #17 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev: Du lever jo, eller skriver du ifra det hinsidige? Du skjønte visst ikke hva jeg mente med «leve»... 1
Gjest TheCatLady Skrevet 6. november 2020 #18 Skrevet 6. november 2020 Jeg er lei selv også, men lite man kan gjøre med det. Synes det er kjipt at det ikke går an å planlegge så mye. Jeg hadde tenkt å dra og besøke en venninne som bor et annet sted, men nå går selvfølgelig ikke det. I tillegg er jeg lei av å måtte tenke på at jeg kan bli smittet eller smitte andre om jeg er ute blant folk eller skal dra et sted. Men får vel bare gjøre det beste ut av det og håpe på at vi får en vaksine om ikke altfor lenge.
Skogkatten Skrevet 6. november 2020 #19 Skrevet 6. november 2020 Jeg er også lei. Og noe av det jeg er aller mest lei av er at jeg ikke har lov til å si det uten å bli hudflettet av alle de superperfekte der ute. Det at jeg er lei betyr ikke at jeg ikke tar det seriøst, det betyr tvert imot at jeg tar det så seriøst at det virkelig begynner å tære på. Jeg kan ikke huske sist jeg fikk en klem, mistenker at det må ha vært tidlig i mars en gang. Jeg kan ikke reise å møte foreldrene mine, fordi jeg har ikke bil og jeg må gjennom den pestbefengte hovedstaden. Jeg er lei av å hele tiden tenke på hva jeg kan ta på, hvor jeg kan stå og gå og hvor jeg kan sette fra meg tingene mine. Lei av å hele tiden måtte tenke så grundig gjennom alt, ikke bare kunne gå ut, møte folk og leve som normalt. Lei av å ikke vite, ikke kunne planlegge, kanskje blir alt lettere om en uke, kanskje må jeg vente et år. Alt hadde vært så mye enklere om vi hadde en tidshorisont å planlegge etter, men siden vi ikke har det er alt bare slitsomt. Jeg vil også virkelig begynne å leve igjen, ikke bare eksistere, som jeg gjør nå. Og jeg mener det faktisk må være lov å si det, selv om jeg vet at mange her inne mener man bare skal holde ut og holde kjeft. 10
haakonp Skrevet 6. november 2020 #20 Skrevet 6. november 2020 19 minutter siden, Banankaka04 skrev: Du skjønte visst ikke hva jeg mente med «leve»... Jo, hun gjorde det. Men det mange ser på som å <<leve>> er grunnen til at vi har så mye smitte nå. At folk ikke klarer å slutte å såkalt "leve". Skjønner ikke dere at det at dere må på liv og død må "leve" er grunnen til at dette tar tid. Og da vil det ta LENGER før dere kan "leve" igjen. 3
Anbefalte innlegg