Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fulgt denne serien siden starten, og er fortsatt hekta... :sjenert:

Fikk ikke sett episoden i dag, og får ikke sett reprisen i morgen. Noen som vet hva som skjedde i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Episoden var iallefall så spennende at jeg MÅ se fortsettelsen i morra! :ler:

Hm...skal vi se om jeg husker hva som skjedde i dag.

Noen lusker rundt huset til Colleen, men vi vet ikke hvem.

Jessie tror at Vinne ikke er død likevel, men at han nå er tilbake. Jessie vil jo være sammen med Leah, men hvis Vinnie kommer tilbake, så er jo Leah og Vinne gift.

Flynn og Sally skal jo gifte seg. Men nå har en av Sallys tidligere elever (han som var litt merkelig, og bl.a. skulle hoppe fra skoletaket fordi han trodde han kunne fly) kommet hjem til henne, og vil gjerne bo der.

Han visste ikke at S og F skulle gifte seg, så da han fikk høre det sa han: "Nei, det kan dere ikke, for JEG skal gifte meg med Sally."

Litt dårlig forklart, men det tror jeg var hovedpoengene. ;)

Kanskje flere som kan supplere...

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Colleen var barnevakt for sønn til Leah. Det var rundt det huset som noen lusket. Ellers hadde Scott tilbud Colleen noen penger, men jeg husker ikke summen.

Skrevet

Åja!

Jeg kom inn i episoden akkurat der nemlig! Da var det sikkert bare Jesse som "passet på" sønnen til Leah itilfelle Vinne kom.

20.000 hadde han tilbudt henne, det fikk jeg med meg. Men hvorfor??

Skrevet

Takk for svar!

Nå gleder jeg meg til dagens episode :smilbla:

Var redd Vinnie kom tilbake i går...

Skrevet

å nei!!!!

har det begynt igjen...!!

lenge siden det begynte? trodde de hadde sommerferie ennå jeg.

håper jeg ikke har gått glipp av masse :cry:

Skrevet

å nei!!!!

har det begynt igjen...!!

lenge siden det begynte? trodde de hadde sommerferie ennå jeg.

håper jeg ikke har gått glipp av masse :cry:

Skrevet

Og hva skjedde i dag, tirsdag? Har Vinnie dukket opp ennå?

Skrevet

Nei, handla ikke om ham i dag.

Mike er forelsket i Sally og har vanskelig for å forstå at de ikke kan gifte seg, og at hun vil ha Flynn. Ved et uhell ødela han brudekjolen, men tror det er fiksbart. Han skal begynne å jobbe på båten til Scott.

Søstra til Scott gjemte unna ei flaske med Brandy.

Hayley hadde sin visning, og det viste seg at det var Josh som sto bak "alt", han vil nok fortsatt ha henne... Irene hadde et skikkelig utbrudd mot en av de finere fruene som var tilstede da hun hørte de snakket om Josh, og at hadde det ikke vært for ham osv... Selvfølgelig viste den ene damen seg å være kritiker, og det som kom i avisa var heller lunkent.

Det viste seg at Hayley ikke hadde sovet da Alex sang sin kjærlighetssang, og det slutta med at de kysse :kline:

Gjest Solsikke
Skrevet

noen som kan gi meg en oppsummering av hva som skjedde i dag? kom hjem litt for sent til å få sett det :icon_neutral:

Skrevet

Wuhu! En home and away tråd! :hoppe:

Og jeg som trodde jeg var den eneste som iherdig fulgte med på dette! :sjenert:

I dag så fortalte vel Jessie til Leah at han trodde at det var Vinnie som lusket rundt huset hennes. Hun ble sinna på han og kasta Jessie ut av huset og ville ikke se han mer... Så ble hun lei seg, stakkars....

Og så var de på den The doorm auditionen i dag. Det gikk ikke så bra for Jade, og Nick prøvde å være teit så at sjangsene hennes for å bli plukket ut skulle bli større. Men det virket som om at produsentene likte han veldig god!

Håper ikke han forsvinner ut av serien!! :o

Skrevet

Nå har Leah fått vite av advokaten til faren at han som kjøpte huset heter Vincent Patterson. Altså er det Vinnie som har kjøpt huset. Så Jesse hadde nok rett at det var Vinnie som lusket rundt huset.

Sally sa at hun ikke kunne gifte seg med Flynn. Men de elsker hverandre enda. Hvordan det ender vet jeg ikke.

Skrevet
Sally sa at hun ikke kunne gifte seg med Flynn. Men de elsker hverandre enda. Hvordan det ender vet jeg ikke.

De ble vel enige om å gifte seg likevel? Var slik jeg tolket det i alle fall.

Skrevet

Jeg også. Det virka som om hun innså at det ikke var "farlig" å gifte seg.

I dag må nok familien innta middagen foran tven, for det med Vinnie må jeg se... Hvorfor må det sendes i middagstida?? :sur:

Skrevet

Jeg forstod det også sånn at det ordnet seg mellom Sally og Flynn igjen.

Gleder meg til episoden idag jeg ;)

Skrevet

OOOuh! Blir spennende i dag ja!

Men hva var det faren til Vinnie het nå igjen?? Mistenker at det kanskje er han som har kjøpt huset til Leah...

Skrevet

Så fint at dere skriver om hva som skjer her.. så kan vi som er på jobb på sendetidspunktet få med oss handlingen også..

Kan dere ikke forsette med det ;):)

Skrevet

Aaaarghh!! :frustrert:

Nå må vi vente helt til mandag før vi finner ut hva Leah så der ute!!

:sur:

Men så er det gøy også da! :ler:

Skrevet

Jaaaaa! :frustrert: For en slutt då!

Litt for spennande!! Gledar meg skikkelig til mandag kl.16.05 no. :ler:

Gjest skindeep
Skrevet

Flott at dere skriver opp!!! fortsett med det!

Får ikke tid å sett det desverre....

spennende med Leah synest jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...