Gå til innhold

Hvordan bli kjendis på Kvinneguiden.

pappa messi

Anbefalte innlegg

Vær f.eks meget aktiv i hete diskusjoner og ellers og med synlig bruker, så vil du nok bli lagt merke til, på både godt og vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...men nå har det jo kommet mange gode råd, så hvorfor er hovedpersonen så lite aktiv...kan man undre seg? :klo: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
minister-mio skrev (På 6.11.2020 den 18.07):

Alle kjenner meg meg, jeg skal starte et kg-bli-kjendis-program og alle kan bli med.

har du fortsatt programmet? og visst svaret er ja, kan jeg bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 13.11.2020 den 14.03):

...men nå har det jo kommet mange gode råd, så hvorfor er hovedpersonen så lite aktiv...kan man undre seg? :klo: 

Har dessverre ikke lagt merke til alle tilbakemeldingene før nå, men jeg kommer til å ta inn de gode råda. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (På 6.11.2020 den 18.04):

Med den avataren blir du kjendis i en fei.

😄❤️:hjerter::tekola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Å være kjendis på kvinneguiden er absolutt noe av det siste jeg ville ha vært. Jeg er her for en god diskusjon, men jeg aldri ufin eller usaklig, slem mot noen. Jeg blir faktisk sjokkert jeg, når jeg ser alt som får lov til å bli. Jeg kan sikkert si og mene ting som folk synes er rart, men jeg er ofte en person som forsvarer. Men det å bli en kjendis på kvinneguiden, det er det siste jeg vil oppnå. Jeg er er er veldig av og på her inne. Og forsvarer jeg enkelte, og engasjere meg med så blir jeg beskyldt for å være den ene og den andre. Men det lar jeg har heldigvis prelle av meg, men enkelte tåler ikke at andre setter ned foten og faktisk liker vedkommende som blir snakket nedlatende om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å bli godt likt må man vel komme med gode svar og trå forsiktig i diskusjoner med andre. For å bli godt kjent er det vel bare å være veldig aktiv. Ikke veldig komplisert, egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...