Gå til innhold

Hvordan bli kjendis på Kvinneguiden.

pappa messi

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske ny på kvinneguiden, men har besøkt siden flere ganger før. Jeg lurer på om det er noen brukere her som de fleste kjenner til/vet om, og hvordan jeg selv kan bli kjendis. Jeg syntes det høres spennende ut og har lyst å prøve det ut. 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, pappa messi skrev:

Jeg er ganske ny på kvinneguiden, men har besøkt siden flere ganger før. Jeg lurer på om det er noen brukere her som de fleste kjenner til/vet om, og hvordan jeg selv kan bli kjendis. Jeg syntes det høres spennende ut og har lyst å prøve det ut. 🙂

Jepp, innen alle genre her i livet er det jo bare å bestemme seg for å bli kjendis (IRONI).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jo, men bortsett fra det er det fint å ha et sted som er mest mulig kjendiserifritt,
så det er plass til alle oss hverdagslige vanlighetene i fred og ro. Jeg liker det best nøytralt her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, pappa messi skrev:

Med den avataren blir du kjendis i en fei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kjenner meg meg, jeg skal starte et kg-bli-kjendis-program og alle kan bli med.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leksjon 1: her forholder vi oss til to variabler. Den ene er antall innlegg du har og den andre er antall likes du har på innleggene. Så deler man antall likes på antall innlegg. Post tallet under for å gå videre til neste leksjon

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2020 den 18.18, minister-mio skrev:

Leksjon 1: her forholder vi oss til to variabler. Den ene er antall innlegg du har og den andre er antall likes du har på innleggene. Så deler man antall likes på antall innlegg. Post tallet under for å gå videre til neste leksjon

takk for gode tips. Jeg vil huske deg og dine nyttige tips for alltid. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2020 den 6.32, MarianneE skrev:

Spørsmålet er vel heller "hvorfor bli kjendis på KG"

man må jo ha noen mål i livet. 🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2020 den 11.29, Hoppetaujenta skrev:

Det er det jo, men bortsett fra det er det fint å ha et sted som er mest mulig kjendiserifritt,
så det er plass til alle oss hverdagslige vanlighetene i fred og ro. Jeg liker det best nøytralt her. 

169000 innlegg hjelper kanskje på? :sjokk:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Kollontaj skrev:

169000 innlegg hjelper kanskje på? 

Wow! Ja, det var veldig mye. Er det noen som har  mange innlegg her altså? :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen brukere er jo kjendiser her inne. Tviler dog  på at folk sitter ved middagsbordet i de tusen hjem og diskuterer konkrete Kgbrukere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Wow! Ja, det var veldig mye. Er det noen som har  mange innlegg her altså? :sjokkbla:

Trodde det var deg? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har da ikke skravlet Så mye her inne. :fnise: (manglet noen tusen på at tallet ble riktig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, jeg har da ikke skravlet Så mye her inne. :fnise: (manglet noen tusen på at tallet ble riktig)

Jeg gir deg ut uka 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...så megen tiltro til min prategladhet er da så rent for meget, men jeg takker for tiliten... :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...