Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En psykolog kan hjelpe deg til å få mindre bekymringer og bedre livskvalitet. Vil oppfordre deg til å oppsøke noen du kan prate med om dette.

Anonymkode: c606c...795

Jeg skal prøve. Takk

Anonymkode: ccf26...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urinen kan få utslag dersom man ikke vasker underlivet godt nok før prøven, eller om man har tyntflytende utflod og det drypper en mikroskopisk dråpe ned i urinen. Du kan få utslag på blod dersom du har en rift i urinrøret osv... Dyrkingen gir mye mer nøyaktig svar, og alle urinprøver bør dyrkes! Helt normalt, ingenting å bekymre seg for. 
I forhold til HIV ble jeg selv plutselig kjempebekymret, haha, men den var negativ, noe den garantert er med deg også!!☺️

Anonymkode: 1af5a...bca

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Urinen kan få utslag dersom man ikke vasker underlivet godt nok før prøven, eller om man har tyntflytende utflod og det drypper en mikroskopisk dråpe ned i urinen. Du kan få utslag på blod dersom du har en rift i urinrøret osv... Dyrkingen gir mye mer nøyaktig svar, og alle urinprøver bør dyrkes! Helt normalt, ingenting å bekymre seg for. 
I forhold til HIV ble jeg selv plutselig kjempebekymret, haha, men den var negativ, noe den garantert er med deg også!!☺️

Ble du det?? Såpass at du nesten ikke klarte tenke på noe annet? Jeg ligger bare og gråter 

Skrevet

Jeg husker den forrige tråden din godt - for det er deg, som har mange familiemedlemmer som hadde vært innlagt på sykehus med alvorlige sykdommer og døde? 

Du trenger langt mer hjelp enn hva jordmor og fastlege kan tilby, men du må starte der. DPS kan være et godt sted for deg å få behandling. 

Anonymkode: 6f0a7...fb9

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo de sjekker for hiv. Og jeg får tvangstanker når de sier jeg må testes. Altså i utgangspunktet trodde ikke jeg at jeg hadde hiv. Hadde vel aldri fundert på det.

Men etter at jeg googlet hva de tester, ble jeg helt besatt av å lese om Hiv. Noe som innebærer at jeg nå vet at alle kan ha hiv i flere år uten å ane det. Og noen av oss, i yngre dager, hadde oss kanskje en gang eller to med gutter uten beskyttelse. Ung og dum.

Har da begynte å få ekstreme tvangstanker. Tenk om de hadde hiv liksom..

Ja nei det er ikke noe gøy 

Jeg hadde meg en gang eller 20 med gutter før jeg fant mannen min, ingen hiv. Men ja glemte å skrive hiv på «lista», men det er jo så klart en naturlig ting å sjekke for. Men tror ikke så mange finner ut at de har hiv på svangerskapstester? Men jeg aner ikke. 

Anonymkode: 7d09f...b99

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker den forrige tråden din godt - for det er deg, som har mange familiemedlemmer som hadde vært innlagt på sykehus med alvorlige sykdommer og døde? 

Du trenger langt mer hjelp enn hva jordmor og fastlege kan tilby, men du må starte der. DPS kan være et godt sted for deg å få behandling. 

Anonymkode: 6f0a7...fb9

Kanskje det er flere av oss 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde meg en gang eller 20 med gutter før jeg fant mannen min, ingen hiv. Men ja glemte å skrive hiv på «lista», men det er jo så klart en naturlig ting å sjekke for. Men tror ikke så mange finner ut at de har hiv på svangerskapstester? Men jeg aner ikke. 

Anonymkode: 7d09f...b99

Nei er vel så og si ingen, men får noen vite det er det nok meg. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble du det?? Såpass at du nesten ikke klarte tenke på noe annet? Jeg ligger bare og gråter 

Ble rimelig besatt av det, og prøvde å forberede/innstille meg på at jeg hadde HIV. Hadde hatt sex med en person i utlandet som ung, og det var hovedsaklig pga han jeg var bekymra. Men jeg sov, og gråt ikke hele døgnet. Håper du kan få litt mer hjelp av noen profesjonelle ift alle bekymringer!❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...