AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Som tittelen sier. Snille, gode, oppegående, smarte og veldig pene damer er nesten alltid single og får barn veldig sent eller aldri. Stygge, sure, nazi og ekle damer får barn i fleng og har mange menn og gifter seg. Hvorfor? Vil bare ha saklige svar fra menn og ikke sure kjerringer som skal angripe. Var på HM i går og så på sportstøy, så kommer det en kjekk mann med baby mot meg og den mega sure og usympatiske og ekle dama hans på slep og sendte meg et drepende og jævlig blikk, er fortsatt dårlig i dag etter hendelsen. Dette opplever jeg ofte og jeg liker ikke norske damer, dere er sure, slemme og kalde og onde, men det er dere som får avle videre på de dårlige genene deres, mens de snille og pene må være verdiløse høl... drømmedama anno 2020 er stygg, feit, sur og ekkel, bare sånne får gifte seg og gå gravide. Mens de pene og snille må være evig single. Anonymkode: 4945b...667 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 6. november 2020 Oisann. Bitter?? Eller kjeder du deg? Anonymkode: d0130...d65 60
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Da er veldig overrasket over at jeg fremdeles er singel. Anonymkode: ce8ca...61a 10
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Løp under steinen din igjen, selv om det nærmer seg vinter kommer det fortsatt sol 🌞 Anonymkode: 09147...3f4 16
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Er jo ikke rart du er singel. Anonymkode: 5ac27...2df 33
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Som tittelen sier. Snille, gode, oppegående, smarte og veldig pene damer er nesten alltid single og får barn veldig sent eller aldri. Stygge, sure, nazi og ekle damer får barn i fleng og har mange menn og gifter seg. Hvorfor? Vil bare ha saklige svar fra menn og ikke sure kjerringer som skal angripe. Var på HM i går og så på sportstøy, så kommer det en kjekk mann med baby mot meg og den mega sure og usympatiske og ekle dama hans på slep og sendte meg et drepende og jævlig blikk, er fortsatt dårlig i dag etter hendelsen. Dette opplever jeg ofte og jeg liker ikke norske damer, dere er sure, slemme og kalde og onde, men det er dere som får avle videre på de dårlige genene deres, mens de snille og pene må være verdiløse høl... drømmedama anno 2020 er stygg, feit, sur og ekkel, bare sånne får gifte seg og gå gravide. Mens de pene og snille må være evig single. Anonymkode: 4945b...667 Hehe...på seg selv kjenner man andre. Du fremstår ikke akkurat som noen solstråle så du er nok hverken snill, varm eller noe godt alternativ for en mann å gjøre deg til sin kone og mor til sine barn. Anonymkode: a6528...170 34
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Utseendet ditt vet jeg naturlig nok lite om, men ut fra det du skriver, høres du ikke spesielt «snill» ut, snarere sur og muggen. Mulig du er i overkant skjør og nærtagende dersom et surt blikk fra en helt tilfeldig person preger deg så lenge? Anonymkode: e1e08...abd 37
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 Kanskje de stygge surre kjerringene har integritet, sjarm og humor? Kanskje de pene aldri finner en som er bra nok, så årene går, og plutselig er det ikke så mange igjen? Kanskje det du ser på som pen og snill ser andre på som intetsigende og kjedelig? Er du tilfeldigvis østeuropeisk, ts? Kanskje det du anser som pen er det andre ser på som tacky og oversminket? Anonymkode: 09852...04b 16
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som tittelen sier. Snille, gode, oppegående, smarte og veldig pene damer er nesten alltid single og får barn veldig sent eller aldri. Stygge, sure, nazi og ekle damer får barn i fleng og har mange menn og gifter seg. Hvorfor? Vil bare ha saklige svar fra menn og ikke sure kjerringer som skal angripe. Var på HM i går og så på sportstøy, så kommer det en kjekk mann med baby mot meg og den mega sure og usympatiske og ekle dama hans på slep og sendte meg et drepende og jævlig blikk, er fortsatt dårlig i dag etter hendelsen. Dette opplever jeg ofte og jeg liker ikke norske damer, dere er sure, slemme og kalde og onde, men det er dere som får avle videre på de dårlige genene deres, mens de snille og pene må være verdiløse høl... drømmedama anno 2020 er stygg, feit, sur og ekkel, bare sånne får gifte seg og gå gravide. Mens de pene og snille må være evig single. Anonymkode: 4945b...667 Folk flest liker ikke rasister, selv om det er mot norske. Ellers virker du sur og bitter, og jeg tviler på det glansbildet du maler av deg selv (selv om du sikkert tror det selv). Anonymkode: 06c77...996 16
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 Jeg syns TS overdriver en hel del, men jeg har lurt på det samme selv gjennom årene. I yngre år, da "alle" var i etableringsfasen opplevde jeg også at det var kvinnene som var bestemte, sure og ganske sinte som var de som fikk de gode og snille gutta. Jeg var glad og omgjengelig (pen har jeg aldri vært), men var tydeligvis ikke noe koneemne, og jeg forsto aldri helt hvorfor. Nå tenker jeg at det kan ha noe å gjøre med at disse damene har kontroll, og at dette kan være tiltrekkende på menn når man skal etablere familie? Jeg vet ikke. Men jeg vet at mennene som regel ikke orker mer etter noen år, og forholdet tar som regel slutt. Så nå har jeg funnet min gode og snille mann, og vi har det veldig fint. Bare synd det tok såpass lang tid at jeg ikke fikk etablert egen familie... Anonymkode: cb8af...de3 9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 Menn vil ha damer som ikke bare er snille og pene. De ønsker motstand, et tenkende individ, noen de kan prate ordentlig med. Noen med bein i nesa som kan ta seg av barna og holde orden. Alle har også ulik smak, og han syns garantert at hun er pen. «Pen og snill(nikkedukke)» er greit for noe useriøst. Men skal man velge en partner for livet trenger man noe mer. Og det kan godt hende du ikke er så «snill» når du har to små barn, lite søvn og går på klesbutikk med sure trøtte barn og en sliten mann før dere skal rekke noe annet. Anonymkode: 058b0...f95 20
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #12 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syns TS overdriver en hel del, men jeg har lurt på det samme selv gjennom årene. I yngre år, da "alle" var i etableringsfasen opplevde jeg også at det var kvinnene som var bestemte, sure og ganske sinte som var de som fikk de gode og snille gutta. Jeg var glad og omgjengelig (pen har jeg aldri vært), men var tydeligvis ikke noe koneemne, og jeg forsto aldri helt hvorfor. Nå tenker jeg at det kan ha noe å gjøre med at disse damene har kontroll, og at dette kan være tiltrekkende på menn når man skal etablere familie? Jeg vet ikke. Men jeg vet at mennene som regel ikke orker mer etter noen år, og forholdet tar som regel slutt. Så nå har jeg funnet min gode og snille mann, og vi har det veldig fint. Bare synd det tok såpass lang tid at jeg ikke fikk etablert egen familie... Anonymkode: cb8af...de3 Enig, en overdrivelse men har stusset på dette selv når jeg ser i vennegjengen. To av mine nærmeste venninner er klassisk vakre, slanke, følsomme og omsorgsfulle og hun ene er veldig morsom. Hun ene fikk seg omsider kjæreste som 30 år etter å ha aktivt lett siden hu var tidlig i tyveårene. Hun andre blir bare brukt for sex og har gitt opp å få seg barn og kjæreste. Andre i vennegjengen som er helt normale i utseende, gjerne med noen kilo for mye (men veldig søte jenter) og tar stor plass er alle i samboerskap og/eller med barn. Jeg syns dette er merkelig å observere. Teorien min er at kvinner i en høy liga sikter jo i samme liga, og pene menn er kanskje oftere ute etter å ligge rundt og mindre «snille» enn de med mer normalt utseende. Fordelen da blir jo å være både middels pen med god personlighet og jakte i den ligaen. Anonymkode: c04e4...8ef 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #13 Skrevet 6. november 2020 Slik du omtaler damer er ikke pent.. Anonymkode: 83372...99b 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #14 Skrevet 6. november 2020 Det eneste riktige svaret på spørsmålet ditt er: fordi det ikke er sånn. Og det vet du nok utmerket godt selv også. Hvis du faktisk ser deg rundt, så ser du at alle slags mennesker er gift, unge som gamle, stygge som pene og sure som blide. Dine holdninger overfor norske kvinner er det motsatte av snillhet. Det å være snill handler om å være generøs overfor sine medmennesker, også de som er annerledes enn en selv. Ja, damen i butikken var sikkert sur og teit mot deg, men du virker jo megasur selv! Anonymkode: fceeb...89d 16
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #15 Skrevet 6. november 2020 Du høres veldig snill, smart og oppegående ut TS 👍 Anonymkode: d9541...d21 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #16 Skrevet 6. november 2020 Elendig forsøk på trolling. Kvinner er som regel dårlige troll, dere er for sensitive. Anonymkode: 93f5f...445 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #17 Skrevet 6. november 2020 Regner med dette er en trolletråd, men i tilfelle ikke ; regner med du er godt gift med en kjekk mann og har flere barn, HI. I alle fall passer du som hånd i hanske inn i din egen beskrivelse av de som ender opp med mannfolka 😏 Anonymkode: 2fa44...eed 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #18 Skrevet 6. november 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er veldig overrasket over at jeg fremdeles er singel. Anonymkode: ce8ca...61a Og jeg er overrasket over at jeg er gift. Jeg er riktignok stygg, men jeg er ikke sur, slem, bitter, nazi eller ekkel, som i følge ts er dette de viktigste kriteriene for å bli gift. Anonymkode: 4148d...860 6
pappa messi Skrevet 6. november 2020 #19 Skrevet 6. november 2020 (endret) Det er ikke noe fasit på skjønnhet. "Smaken er som baken, den er delt" pleier jeg å si. Men du trenger da ikke å kalle noen stygge uansett. Endret 6. november 2020 av pappa messi 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #20 Skrevet 6. november 2020 9 minutter siden, pappa messi skrev: Det er ikke noe fasit på skjønnhet. "Smaken er som baken, den er delt" pleier jeg å si. Men du trenger da ikke å kalle noen stygge uansett. Du er oppskrytt, Maradona et den ekte fotballguden! Anonymkode: 93f5f...445 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå