Gå til innhold

Hva skjer med privatistene nå dersom de må i karantene på selv eksamensdatoen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så redd for at noe vil skje, at jeg skal bli forkjølet feks og ikke kan møte. Hva da? Da er hele semesteret bortkastet, det er helt krise for min del....

Anonymkode: 81705...ebc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du dessverre bare holde deg hjemme ja, og melde deg opp på nytt neste semester. Kjipt, men sånn er det nå.

Anonymkode: 1886e...c69

Skrevet

Denne pandemien ødelegger for mange mennesker. Noen mister arbeidet. Andre får ikke tatt eksamen og må vente til neste år. Noen grupper blir dessverre hardere rammet enn andre, og du kan være blant de.

Anonymkode: 32d7f...bcc

Skrevet

Det som kommer til å skje i praksis, er en møter likevel selv om en er litt syk, da en ikke ønsker at ett år blir bortkastet. Det er ikke korrekt, men jeg skjønner at privatister vil tenke slik.   

Anonymkode: fc400...4bc

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det som kommer til å skje i praksis, er en møter likevel selv om en er litt syk, da en ikke ønsker at ett år blir bortkastet. Det er ikke korrekt, men jeg skjønner at privatister vil tenke slik.   

Anonymkode: fc400...4bc

Det er jo nettop det mange kommer til å gjøre dersom de blir syke nå, om det ikke kommer en 2. sjanse rett over jul til de som kan dokumentere karantene el fra lege.

Anonymkode: 81705...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...