AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Det er godt kjent at kvinner er trofaste og at menn er utro. Hva tror dere er grunnen til at ingen kvinner er utro mens alle menn er utro? Er i hvert fall slik mange framstiller det. Anonymkode: 3fca9...a9b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er godt kjent at kvinner er trofaste og at menn er utro. Hva tror dere er grunnen til at ingen kvinner er utro mens alle menn er utro? Er i hvert fall slik mange framstiller det. Anonymkode: 3fca9...a9b Haha 😂😂. Det stemmer absolutt ikke! Anonymkode: 2c5c7...228 18
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 😘 nice try! Anonymkode: 9fd7e...0b8 12
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er godt kjent at kvinner er trofaste og at menn er utro. Hva tror dere er grunnen til at ingen kvinner er utro mens alle menn er utro? Er i hvert fall slik mange framstiller det. Anonymkode: 3fca9...a9b Hvem trur du mennene er utro med da? Skolejenter? Anonymkode: cb185...0a5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem trur du mennene er utro med da? Skolejenter? Anonymkode: cb185...0a5 Single jenter? Anonymkode: e76a9...828
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Det er nok biologisk, på samme måte som kvinner er født dydige, og vil bli slept til hulen etter håret😂😂 Anonymkode: cbe63...96a 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Single jenter? Anonymkode: e76a9...828 Ja, for de er jo alle på jakt etter gifte menn! Anonymkode: cb185...0a5
Gjest Warrior Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 (endret) Det er langt i fra bare menn som er utro. Så hvorfor bare menn er utro og ingen kvinner kan ingen svare på for det er ikke sånn det er. Begge kjønn er utro. Sikkert flere grunner til det. Uansett grunn, så er det ikke noe god nok grunn til å oppføre seg sånn mot den du elsker mener jeg. Endret 6. november 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Det er godt kjent at kvinner er trofaste og at menn er utro. Hva tror dere er grunnen til at ingen kvinner er utro mens alle menn er utro? Er i hvert fall slik mange framstiller det. Anonymkode: 3fca9...a9b Da må jo de fleste menn være homofile, det er ca. like mange menn som kvinner, og maaange er i forhold? Anonymkode: cdc19...4bd
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 Han ene sa det var spenning. En annen at han ikke fikk noe hjemme. Anonymkode: 0fbce...2d3 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #12 Skrevet 6. november 2020 58 minutter siden, AnonymBruker said: Det er godt kjent at kvinner er trofaste og at menn er utro. Hva tror dere er grunnen til at ingen kvinner er utro mens alle menn er utro? Er i hvert fall slik mange framstiller det. Anonymkode: 3fca9...a9b Årsaken er at siden kvinner er genetisk programmert til å være hjemme og vaske og rydde, blir de lite sexy. Anonymkode: b991c...1b8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #13 Skrevet 6. november 2020 Stemmer nok ikke, vet om mange utro jenter. . Anonymkode: 193c1...83a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #14 Skrevet 6. november 2020 Det er bare sånn det er. Menn er fæle og ekle griser, og vi kvinner trenger dem ikke. Verden hadde vært et så mye bedre uten menn. Tenk på alle krigene og katastrofene verden rundt? De hadde det blitt slutt på med en gang om alle menn på mystisk vis ble borte. For noen år siden tok jeg et godt valg etter å ha hatt mange dårlige forhold til menn: jeg bestemte meg for å bli lesbisk. Det å være sammen med ei kvinne er mye bedre enn å ha en ekkel, lat, egoistisk mann rundt seg. Anonymkode: 950ac...4df
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #16 Skrevet 6. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare sånn det er. Menn er fæle og ekle griser, og vi kvinner trenger dem ikke. Verden hadde vært et så mye bedre uten menn. Tenk på alle krigene og katastrofene verden rundt? De hadde det blitt slutt på med en gang om alle menn på mystisk vis ble borte. For noen år siden tok jeg et godt valg etter å ha hatt mange dårlige forhold til menn: jeg bestemte meg for å bli lesbisk. Det å være sammen med ei kvinne er mye bedre enn å ha en ekkel, lat, egoistisk mann rundt seg. Anonymkode: 950ac...4df Det stemmer ikke, og det tror jeg du vet Anonymkode: 9fd7e...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #17 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er godt kjent at kvinner er trofaste og at menn er utro. Hva tror dere er grunnen til at ingen kvinner er utro mens alle menn er utro? Er i hvert fall slik mange framstiller det. Anonymkode: 3fca9...a9b Dummeste jeg har lest. Utroskap florerer i begge kjønn. Anonymkode: 47194...377
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #18 Skrevet 6. november 2020 Skjønner ikke en gang hva dette var et forsøk på, så dårlig var det. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 16f52...d87 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #19 Skrevet 6. november 2020 Så fort mannen til nabodama reiser på turnus, har jeg og henne sex daglig Anonymkode: cd976...281 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #20 Skrevet 6. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen år siden tok jeg et godt valg etter å ha hatt mange dårlige forhold til menn: jeg bestemte meg for å bli lesbisk. Anonymkode: 950ac...4df Særlig Anonymkode: e3c1c...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå