Gå til innhold

Han unmatchet meg plutselig på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg unmatcher ofte på Tinder hvis kommunikasjonen har flyttet over til en annen plattform 

Anonymkode: ef00f...e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel helt normalt å date flere, i hvert fall skrive med flere samtidig? Dating handler om å treffe folk og se om man kan passe sammen, men man er ikke kjæreste før det er avtalt tydelig.

Anonymkode: 64c0d...409

Absolutt. Jeg burde presisert at jeg mente «dater andre enn meg, selv om de har sagt at de ikke vil vi skal date/ligge med andre». 

Anonymkode: d2a03...3a9

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi snakket sist noen timer før han unmatchet meg. Han har dog ikke slettet meg fra snap 

Anonymkode: 090e0...e49

Hvordan vet du at han har unmatchet og ikke bare slettet hele Tinder?

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, jabx skrev:

Hvordan vet du at han har unmatchet og ikke bare slettet hele Tinder?

Ja, det tenkte jeg også faktisk! To jeg har datet har slettet Tinder helt, den ene fordi han var lei og orket ikke mer, og vi hadde flyttet samtalen til messenger. Den andre er jeg usikker på, ble ikke flere dater heller der.

Skrevet
11 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Hva med å bare sende en morsom melding?

'Har du slettet tinder for meg allerede? Da kan vi sette i gang med bryllupsplanlegging med en gang!'

Uff! Dårlig ide!

Anonymkode: 27330...f4b

• Liker 6
Skrevet

Har du hatt noe mer kontakt på snap? 

Skrevet
På 6.11.2020 den 11.03, AnonymBruker skrev:

Jeg unmatcher så fort kontakt er opprettet på snapchat. Hvorfor skal jeg ha matcher liggende som jeg ikke snakker med der?

Anonymkode: dc389...79d

Dette har jeg opplevd at noen har gjort mot meg. Men jeg synes det var rart at de slettet med på tinder fordi ikke vil ha matcher liggende de ikke snakker meg..? Gjør det noe da?

Anonymkode: 8ca9f...7da

Skrevet

Kanskje han har slettet tinder, eller kjedet seg den kvelden og «restartet» tinder for å få flere å sveipe på. Da forsvinner alle matchene, det gjorde hvertfall det før 

Skrevet
1 minutt siden, hysjteria skrev:

Kanskje han har slettet tinder, eller kjedet seg den kvelden og «restartet» tinder for å få flere å sveipe på. Da forsvinner alle matchene, det gjorde hvertfall det før 

Ja, hvis man sletter profilen helt og opprettet helt ny, da forsvinner alle matchene og du får se alle i bunken.

Skrevet
På 6.11.2020 den 10.14, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at han ikke vil at du skal se at han fortsatt er aktiv der inne, dessverre. Hadde han vært ordentlig interessert i deg hadde han nok ønsket å se om du er aktiv. 

Anonymkode: cfbbe...a76

:klo: Ts sier jo rett ut at de er i den fasen av relasjonen der de begge er og forventer den andre å være aktiv på tinder. Hva er behovet for å skjule noe begge parter enes om?

Anonymkode: dc5cb...5b1

Skrevet

Han har ikke sendt meg en snap, men han skulle til Oslo i helgen og sa på fredag "Håpe du har en fin helg søta", så jeg regnte kanskje med at vi ikke ble å snappes i helgen heller. 

- ts

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke sendt meg en snap, men han skulle til Oslo i helgen og sa på fredag "Håpe du har en fin helg søta", så jeg regnte kanskje med at vi ikke ble å snappes i helgen heller. 

- ts

Hadde vært koselig om han hadde hatt lyst til å sende deg en melding fordi han tenker på deg, selv om han er i Oslo.... Men jeg vet at menn ofte er sånn at de ikke trenger å chatte så mye når de er opptatt med andre ting.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg opplevd at noen har gjort mot meg. Men jeg synes det var rart at de slettet med på tinder fordi ikke vil ha matcher liggende de ikke snakker meg..? Gjør det noe da?

Anonymkode: 8ca9f...7da

🤷🏼‍♀️ nææ gjør vel ikke noe sånn sett, bare jeg som liker å ha det ryddig med færrest mulig samtaler og matcher. Sletter alle som ikke svarer også. Gir de liksom et par tre dager, hvis det ikke er noe jeg virkelig finner interessant ved vedkommende, da kan de få litt lenger tid.

Ønsker ikke at folk skal kunne gå inn å se på bilder av meg hele tiden. Og jeg ser ikke poenget med å samle på matcher.

Nå har jeg uansett tatt en pause da jeg har 4 stk på Snap, så får vi se hvordan det går 😊 blir ikke lastet ned noe datingapper på denne siden av nyttår i hvert fall.

Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

🤷🏼‍♀️ nææ gjør vel ikke noe sånn sett, bare jeg som liker å ha det ryddig med færrest mulig samtaler og matcher. Sletter alle som ikke svarer også. Gir de liksom et par tre dager, hvis det ikke er noe jeg virkelig finner interessant ved vedkommende, da kan de få litt lenger tid.

Ønsker ikke at folk skal kunne gå inn å se på bilder av meg hele tiden. Og jeg ser ikke poenget med å samle på matcher.

Nå har jeg uansett tatt en pause da jeg har 4 stk på Snap, så får vi se hvordan det går 😊 blir ikke lastet ned noe datingapper på denne siden av nyttår i hvert fall.

Bare nysgjerrig, hva mener du med å ha dem på snap? Blir du noe mer kjent der enn du ville blitt på tinder? Blir det ikke bare mye mer overflatisk? Hvis du ikke samtidig møter dem?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare nysgjerrig, hva mener du med å ha dem på snap? Blir du noe mer kjent der enn du ville blitt på tinder? Blir det ikke bare mye mer overflatisk? Hvis du ikke samtidig møter dem?

Jeg liker Snap bedre enn tinderchatten. Flytter over der om samtalen funker bra på tinder. Da blir man bedre kjent føler jeg, og man får oppdaterte bilder av vedkommende. Av de fire er det to stk det ser ut som det kan bli en date med, i det minste.

Og man kan se om meldingen man sender er lest eller ikke. Da slipper jeg å lure på om han har lest meldingen og "ignorerer" meg, eller om han ikke har lest meldingen og derfor ikke har svart enda.

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Snap bedre enn tinderchatten. Flytter over der om samtalen funker bra på tinder. Da blir man bedre kjent føler jeg, og man får oppdaterte bilder av vedkommende. Av de fire er det to stk det ser ut som det kan bli en date med, i det minste.

Og man kan se om meldingen man sender er lest eller ikke. Da slipper jeg å lure på om han har lest meldingen og "ignorerer" meg, eller om han ikke har lest meldingen og derfor ikke har svart enda.

Enig i det at du kan se om meldingen er lest eller ikke. Tenkte mer at noen menn kan oppfatte snap som mer useriøst enn tinder, og derfor bli litt masete om bilder etc..

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det at du kan se om meldingen er lest eller ikke. Tenkte mer at noen menn kan oppfatte snap som mer useriøst enn tinder, og derfor bli litt masete om bilder etc..

Ja, en del spør om nakenbilder og puppebilder osv. Men det gidder jeg ikke. De som ikke aksepterer det er nok ikke så seriøse likevel. 

Det er helt fair å spørre, for all del, men dersom de ikke respekterer svaret og fortsetter å mase da sletter jeg de bare. 😊

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en del spør om nakenbilder og puppebilder osv. Men det gidder jeg ikke. De som ikke aksepterer det er nok ikke så seriøse likevel. 

Det er helt fair å spørre, for all del, men dersom de ikke respekterer svaret og fortsetter å mase da sletter jeg de bare. 😊

Det er jo generelt sett et dårlig tegn at en mann på tinder har snap i bioen sin... Da kommer deg fort med spørsmål om bilde av pupper og mer.

Men så lenge du er rask til å slette, så har du jo kontroll på det.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo generelt sett et dårlig tegn at en mann på tinder har snap i bioen sin... Da kommer deg fort med spørsmål om bilde av pupper og mer.

Men så lenge du er rask til å slette, så har du jo kontroll på det.

Haha ja, de som har oppgitt snappen i bio, de har jeg aldri skjønt meg på. Lurer på om noen faktisk legger dem til uten match eller noe samtale først?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja, de som har oppgitt snappen i bio, de har jeg aldri skjønt meg på. Lurer på om noen faktisk legger dem til uten match eller noe samtale først?

Det tror jeg nok ja! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...