AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Møtte en fyr på tinder for 2 uker siden, og vi begynte å kommunisere på snap samme dag vi matchet. Så vi har nesten ikke snakket sammen på tinder. Ellers har vi møttes 3 ganger og hatt en god tone. I går snappet vi, før venninnen min kom på besøk og lurte på om hun kunne se bilder av han. Dro opp tinder og viste bildene av ham som var på tinderprofilen hans. Senere på kvelden gikk vi igjen på tinderen min for å se på de andre jeg har matchet med, og oppdaget at han hadde unmatchet meg. Som jo var veldig rart siden vi ikke har snakket med hverandre på to uker på tinder + at jeg ikke tror han sletter tinder for meg. nå sitter jeg å lurer på om vi har kommet borti og hjertet en av de gamle meldingene hans og at han da tror at jeg stalker distanse elns , siden han unmatchet 😖 Anonymkode: 090e0...e49 1
Oslodamen Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Hvis han virkelig liker deg, betyr det null og nada om du hjerter en gammel melding og "stalker" ham litt. Heller tvert i mot, vil jeg tro, da vil han jo bare bli smigret. Jeg ville derfor tolket det som at han muligens har mistet interessen, men snakk ihvertfall med ham først! Kanskje det har en annen forklaring. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Men dere har jo kontakt på snap? Da tenker jeg at det ikke betyr noe at han fjerner matchen fra Tinder, siden dere ikke kommuniserer der noe lenger. Jeg hadde tenkt at han fjernet den fordi dere er ute av Tinder med relasjonen deres. Men også at du selvsagt kan se om avstand endrer seg og sånn sett kontrollere om han er innlogget.... Ha is i magen og ikke stress med dette, lat som om du ikke har oppdaget det. Anonymkode: 64c0d...409 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Ja, vi snakket sist noen timer før han unmatchet meg. Han har dog ikke slettet meg fra snap Anonymkode: 090e0...e49 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi snakket sist noen timer før han unmatchet meg. Han har dog ikke slettet meg fra snap Anonymkode: 090e0...e49 Hvor mye kontakt har dere på snap da? Er det hver dag, trenger dere jo ikke tinder for å holde kontakt? Anonymkode: 64c0d...409 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Jeg tenker at han ikke vil at du skal se at han fortsatt er aktiv der inne, dessverre. Hadde han vært ordentlig interessert i deg hadde han nok ønsket å se om du er aktiv. Anonymkode: cfbbe...a76 11
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 Ja, vi snakker daglig på snap. Synes bare det var litt rart at han skulle unmatche 2 uker senere på tinder. Ble derfor litt paranoid om jeg muligens likte en gammel melding og han syns det var turnoff Anonymkode: 090e0...e49 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 Viktig å unmatche på Tinder etter at man har opprettet kontakt på en annen plattform. Gjør alltid det selv. Anonymkode: 27330...f4b 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 Jeg unmatcher så fort kontakt er opprettet på snapchat. Hvorfor skal jeg ha matcher liggende som jeg ikke snakker med der? Anonymkode: dc389...79d 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 Trodde du var ghostet jeg nå, men det var du jo ikke heldigvis. Jeg blir også fjernet derfra når de legger meg til på snap. Vær obs på at noen gjør dette slik at de kan oppdatere profilen uten at du ser det. Anonymkode: b7dfd...da9 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde du var ghostet jeg nå, men det var du jo ikke heldigvis. Jeg blir også fjernet derfra når de legger meg til på snap. Vær obs på at noen gjør dette slik at de kan oppdatere profilen uten at du ser det. Anonymkode: b7dfd...da9 Man er ikke gift bare fordi man har kontakt på en annen plattform. Så ser ikke hva som skulle vært galt med å være aktiv på Tinder. Det lureste er å unmatche så slipper man forholde seg til stalkergreia. Anonymkode: 27330...f4b 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #12 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man er ikke gift bare fordi man har kontakt på en annen plattform. Så ser ikke hva som skulle vært galt med å være aktiv på Tinder. Det lureste er å unmatche så slipper man forholde seg til stalkergreia. Anonymkode: 27330...f4b Ja, det er nok dessverre slik det fungerer. Så lenge man har hverandre på tinder, ser man at bilder endres, avstand endres, bio endres osv - og for noen er dette litt negativt. Men dere er på snap og da får du la det gå videre der ts. Og når det passer sånn, avtale at dere begge sletter tinder. Anonymkode: 64c0d...409
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #13 Skrevet 6. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Man er ikke gift bare fordi man har kontakt på en annen plattform. Så ser ikke hva som skulle vært galt med å være aktiv på Tinder. Det lureste er å unmatche så slipper man forholde seg til stalkergreia. Anonymkode: 27330...f4b Nei, nå snakker jeg om tilfeller hvor dette skjer etter sex og man har blitt mer seriøse. Anonymkode: b7dfd...da9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #14 Skrevet 6. november 2020 Enig i at jeg tror at unmatchet meg pga han ikke vil at jeg skal se at han fortsatt er aktiv. Men blir igjen litt paranoid over at vi har trykket liker på en gfammel melding, og at han derfor ville unmatche med meg. Synes liksom tidspunktet var så tilfeldig. Skulle han unmatche meg kunne han ha gjort det for 2 uker siden da vi først begynte å snakke på snap.. Anonymkode: 090e0...e49
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #15 Skrevet 6. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Enig i at jeg tror at unmatchet meg pga han ikke vil at jeg skal se at han fortsatt er aktiv. Men blir igjen litt paranoid over at vi har trykket liker på en gfammel melding, og at han derfor ville unmatche med meg. Synes liksom tidspunktet var så tilfeldig. Skulle han unmatche meg kunne han ha gjort det for 2 uker siden da vi først begynte å snakke på snap.. Anonymkode: 090e0...e49 Men altså.. jeg har fått noen sånne likes på gamle bilder hvor personen(e) jeg har datet har fjernet likesene igjen etterpå (men har notification så har rukket å sett det) på instagram. De har sikkert blitt flaue, men jeg har tenkt «yey, han stalker meg 😁». Tåler man ikke såpass bør man holde seg unna dating, litt lei av at vi mennesker skal være roboter i dagens dating, søt og klumsete interesse er liksom likestilt med desperasjon. Anonymkode: b7dfd...da9 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #16 Skrevet 6. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i at jeg tror at unmatchet meg pga han ikke vil at jeg skal se at han fortsatt er aktiv. Men blir igjen litt paranoid over at vi har trykket liker på en gfammel melding, og at han derfor ville unmatche med meg. Synes liksom tidspunktet var så tilfeldig. Skulle han unmatche meg kunne han ha gjort det for 2 uker siden da vi først begynte å snakke på snap.. Anonymkode: 090e0...e49 Det kan jo hende at du har vært borti et hjerte og han har blitt oppmerksom på det og tenkt at dere ikke lenger trenger å se bilder, oppdatering og gammel chat? Men, spiller det egentlig noen rolle, når dere nå har kontakt utenfor Tinder? Jeg mener det ikke gjør det. Så uansett grunn til sletting av match, tror jeg du bare skal ta det med ro. Dere er jo begge aktive på Tinder og da per definisjon single. Begge på let etter en partner. Det må du tenke litt på nå videre, kanskje etterhvert ta en prat om Tinder og forholdet deres? Anonymkode: 64c0d...409 1
Pappi Skrevet 6. november 2020 #17 Skrevet 6. november 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i at jeg tror at unmatchet meg pga han ikke vil at jeg skal se at han fortsatt er aktiv. Men blir igjen litt paranoid over at vi har trykket liker på en gfammel melding, og at han derfor ville unmatche med meg. Synes liksom tidspunktet var så tilfeldig. Skulle han unmatche meg kunne han ha gjort det for 2 uker siden da vi først begynte å snakke på snap.. Anonymkode: 090e0...e49 Aldri vært på Tinder så vet ikke hvordan det fungerer, men hvis det er slik at han ser at du har sett på profilen hans, så kan det vel hende det var derfor han kom på akkurat da at han ikke hadde unmatchet deg enda. 1
Katten.2.0 Skrevet 6. november 2020 #18 Skrevet 6. november 2020 (endret) Hva med å bare sende en morsom melding? 'Har du slettet tinder for meg allerede? Da kan vi sette i gang med bryllupsplanlegging med en gang!' Endret 6. november 2020 av Katten.2.0 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #19 Skrevet 6. november 2020 Har opplevd det flere ganger selv. Dette har uten unntak vært menn som har vist seg å date flere. Antar at de unmatcher fordi jeg ikke skal se avstand og «nylig aktiv» på Tinder. En av de hadde på snapmap så det var lett å se at han var andre steder enn der han sa (f.eks sa at han hadde hjemmekveld mens jeg så at han tilbrakte kvelden og natten et annet sted enn hjemme) Anonymkode: d2a03...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #20 Skrevet 6. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har opplevd det flere ganger selv. Dette har uten unntak vært menn som har vist seg å date flere. Antar at de unmatcher fordi jeg ikke skal se avstand og «nylig aktiv» på Tinder. En av de hadde på snapmap så det var lett å se at han var andre steder enn der han sa (f.eks sa at han hadde hjemmekveld mens jeg så at han tilbrakte kvelden og natten et annet sted enn hjemme) Anonymkode: d2a03...3a9 Det er vel helt normalt å date flere, i hvert fall skrive med flere samtidig? Dating handler om å treffe folk og se om man kan passe sammen, men man er ikke kjæreste før det er avtalt tydelig. Anonymkode: 64c0d...409 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå